سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 18

آسان‌سازی ارتباطات اجتماعی در سایه توجه به بقاع متبرکه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان با اشاره به اثرات توجه به بقاع متبرکه،‌ آسان‌سازی ارتباطات اجتماعی و همچنین، تثبیت نظام توحیدی و پس از آن جهانی‌سازی اسلام را…

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان با اشاره به اثرات توجه به بقاع متبرکه،‌ آسان‌سازی ارتباطات اجتماعی و همچنین، تثبیت نظام توحیدی و پس از آن جهانی‌سازی اسلام را از جمله این اثرات برشمرد. حجت‌الاسلام سیدابوالفضل بوستانی طی سخنانی اظهار داشت: مطالعات جامعه‌شناسی و روان‌شناسی نشان می‌دهد که حضور در بقاع متبرکه آثار و برکات زیادی برای جامعه دارد ازجمله اینکه ارتباط مستقیمی بین بقاع متبرکه و جرم‌زدایی در جامعه وجود دارد. همچنین، حضور در حرم‌های مطهر امامزادگان و مساجد زمینه‌ساز ایجاد هم‌دلی در میان مردم است.
وی ادامه داد: همچنین، اثر دیگر این ارتباط و حضور، آسان‌سازی ارتباطات اجتماعی است و نیز بحث تثبیت نظام توحیدی و پس از آن جهانی‌سازی اسلام در نهایت به هم‌دلی سیاسی می‌انجامد.
بوستانی در ادامه سخنان خود با اشاره اهمیت مراسم غباروبی بقاع متبرکه و مساجد در آستانه ماه مبارک رمضان گفت: مراسم غباروبی حرم‌های مطهر امامزادگان این شهرستان با حضور مردم و مسئولان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: هرساله در آستانه ماه مبارک رمضان بقاع متبرکه و مساجد این شهرستان جهت آمادگی ورود به ماه ضیافت الهی، توسط خدام حرم‌های مطهر امامزادگان و مردم ولایت‌مدار لارستان برگزار می‌شود.
به گزارش میلادلارستان وبه نقل از ایکنا بوستانی تصریح کرد: غباروبی امامزادگان میرعلی بن‌حسین(ع)، میرابول(ع)، حضرت شاه زندو(ع) و نظرگاه حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) روزهای ۲۳ و ۲۶ خردادماه رأس ساعت ۹ در این بقاع متبرکه همراه با مراسم زیارت‌خوانی برگزار می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین