یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

تجلیل از حامیان ورزش لارستان در کنار ابشار زیبای بیدشهر+تصاویر

میلاد لارستان: طی آیینی از تلاش های مسئولین هیئت های ورزشی لارستان و برخی از قهرمانان این شهرستان توسط اداره ورززش و جوانان لارستان تجلیل شد.

طی آیینی از تلاش های مسئولین هیئت های ورزشی لارستان و برخی از قهرمانان این شهرستان توسط اداره ورززش و جوانان لارستان تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ این برنامه در روز جمعه یکم اردیبهشت ماه ۹۶ به همت اداره ورزش وجوانان صورت پذیرفت اردویی یک روزه برای اعضا و مسئولین هیئات ورزشی شهرستان و همچنین قهرمانانی از شهرستان در محل آبشار بیدشهراوز صورت پذیرفت.

شرکت کنندگان پس از بازدید از این آبشار زیبا با حضور در منطقه گلار و صرف ناهار توسط علیپور معاون فرماندارویژه شهرستان لارستان، اسماعیلی ریاست ثبت اسنادواملاک و طیبی رییس اداره ورزش و جوانان مورد تقدیر قرار گرفتند و به آنها هدایایی اهدا شد.

در این مراسم طیبی ضمن خوش آمدگویی به حضار و تشکر از مسئولین هیئت های ورزشی از نهایی شدن اختصاص زمین جهت ایجاد پیست آفرود و موتورسواری شهرستان خبر داد و گفت: با همکاری اداره منابع طبیعی لارستان بالغ بر ۳۰ هکتار زمین برای این مهم اختصاص داده شده است که بزودی مراحل ساخت آن نیز شروع خواهد شد.

وی با معرفی مسئول تنیس لارستان، افزود کار ساخت تنیس خاکی لارستان نیز در محل استادیوم دانشیار آغاز شده است که امیدواریم با ساخت آن این ورزش نیز در لار ایجادشود.

گفتنی است این برنامه با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از روسای ادارات، دبیران و نائب رئیسان هیئت های ورزشی از طرف اداره ورزش و جوانان لارستان با همکاری میراث فرهنگی و فرمانداری ویژه لارستان از ساعت ۶ صبح تا ۱۶ عصر برگزار شد.

IMG_8573

IMG_8585

IMG_8635

IMG_8691

IMG_8714

IMG_8730

خبرنگار: حسین داوری

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۷:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “تجلیل از حامیان ورزش لارستان در کنار ابشار زیبای بیدشهر+تصاویر”

  1. ناشناس گفت:

    باسلام خدمت اقای طیبی. واقعا عالی بود و لحظات خوبی را برای ما در کنار بیدشهر درست کردید. مخصوصا پذیرایی ناهارتان عالی بود.
    عرضی داشتم خدمتتان که انجا هم خواستم خدمتتان بگویم ولی شرایط جور نشد.
    اگه میشه حالا که دارید رشته تنیس خاکی را به وجود میارید از بچه های خودمون بشن مسولش که راحت تر باشیم و بتونیم مثل الان به موفقیت برسیم و مسابقات بزرگ برگزار کردیم. این کسی که الان مشخص کردین اصلا ورزشکار نیست و همه بچه ها میگن خیلی هم حاشیه ایجاد میکنه. اگه میشه تجدید نظر کنین.
    باز هم ازتون سپاسگزاریم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین