چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دانشگاه فرهنگیان در جهرم راه‌اندازی می شود

میلاد لارستان: فرماندار ویژه جهرم از راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در این شهرستان خبر داد.

فرماندار ویژه جهرم از راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ علیرضا صحرائیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهارداشت: شهرستان جهرم با برخورداری بیش از ۱۰ مرکز آموزش عالی و دانشگاهی به عنوان یکی از شهرستان های پیشرو در زمینه علمی مطرح است.

وی با اشاره به راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در شهرستان جهرم نیز گفت: با پیگیری های انجام شده مجوز اولیه دانشگاه فرهنگیان اخذ شده و اقدامات لازم جهت راه اندازی آن در دست اقدام است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم بیان کرد: زمینی به مساحت ۲ هکتار برای احداث ساختمان این دانشگاه جانمایی شده و امیدواریم روند ساخت آن به زودی عملی شود.

صحرائیان با اشاره به اینکه نیازمند حمایت خیران برای احداث این دانشگاه در جهرم هستیم، از خیران نیکوکار این شهرستان خواست تا زمینه ورود به این کار خداپسندانه را مهیا کنند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۷:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “دانشگاه فرهنگیان در جهرم راه‌اندازی می شود”

  1. ناشناس گفت:

    این دانشگاه برای جنوب فارس در نظر گرفته شده. یعنی دیگه لار شانس زیادی برای داشتن دانشگاه فرهنگیان نداره. چرا نماینده لار همین چند ماه پیش گفت اصلا مجوز دانشسگاه فرهنگیان به هیچ عنوان به هیچ شهرستانی داده نمیشه. چرا به جهرم داده شده ؟ الان ۲ تا شیراز یکی کازرون و یکی هم اقلید در استان داریم. اقلید برای شمال شیراز برای مرکز استان. کازرون برای غرب. جهرم هم برا جنوب استان.

  2. ناشناس گفت:

    این خبر اصلا صحت نداره و یک مانور خبری هستش…هم مدیر کل آموزش و پرورش به شدت اون رو تکذیب کرده و هم مدیر آموزش و پرورش جهرم…

  3. امین گفت:

    همیشه اول تکذیب میکنن بعد همه کارها رو به پیش بردن اعلام میکنن اینم از نماینده عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نه تونست دانشگاه فرهنگیان بگیره نه تونست کتابخانه رو تکمیل کنه

  4. ناشناس گفت:

    سلام برداران عزیز لاری خیلی به این حرف ها توجه نکنید نماینده جهرم روزی یک وعده میده تا الان قرار بوده دهها شرکت وکارخانه به جهرم بیاره یک شرکتی به نام پتروشیمی اورده که فقط یک تابلو داره البته همین ۱۴ سال طول کشیده دانشگاه فرهنگیان هم تا تابلوش بیا و………… دیگه انقلاب مهدی

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین