شنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

برخی از شهروندان مسائل شهروندی را رعایت نمی کنند

میلاد لارستان: جلسه یاوران شورای محلات مسجد امام حسین(ع)، مسجد خدیجه کبری ومسجد فاطمه الزهرا به میزبانی یاوران شورای مسجد جوادالائمه برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

میلاد لارستان: جلسه یاوران شورای محلات مسجد امام حسین(ع)، مسجد خدیجه کبری ومسجد فاطمه الزهرا به میزبانی یاوران شورای مسجد جوادالائمه برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، دومین جلسه یاوران شورای  با حضور اقتداری رئیس شورای اسلامی شهر لار و قنبرنژاد شهردار لار برگزار و اعضا به بیان مسائل و مشکلات در هر محله و حوزه استحفاظی خود پرداختند.

در این جلسه محمدرضا قنبرنژاد گفت: یاوران شورای محلات به عنوان زبان گویای مردم و شهرداری و شورا هستند.

قنبرنژاد شهر لار را یک موجود زنده قلم دادکرد و گفت : شهر لار هر روز درتکاپوی بیشتری است و به تبع با مشکلات زیادی نیز دست وپنجه نرم می کند.

شهردار لار خاطر نشان ساخت:مقدار بیشتری از هزینه و زمانی که شهرداری متحمل می شود، بدلیل عدم رعایت مسائل شهروندی از سوی برخی شهروندان است که به یاری خدا وهمکاری مجدانه یاوران شورای محلات و با فرهنگ سازی وهمفکری یکدیگر بتوانیم این مشکلات قابل توجه و مهم را حل کنیم تا هم شهری زیبا داشته باشیم و هم شهراری بتواند انرژی خود را در برنامه های مؤثر شهری صرف کند.

در ادامه اقتداری رئیس شورای اسلامی شهر لار ضمن تبریک به جهت حسن نیت یاوران شورا در جهت آبادانی شهر لار،اظهار داشت: ارتباط پایدار و فراگیر بین شهرداری و یاوران شورا سبب پویایی محلات می شود،چرا که محلات، کانون استمرار تعاملات فرهنگی بین شهروندان است.

اقتداری گفت: شهروندان اثرات قابل توجهی را در عرصه های مختلف شهری دارند و این یک امر مهمی است که یاوارن شورا باید در جهت رفع مشکلات این شهروندان همیشه در کنار شهرداری و شورا باشند.

در آخر این جلسه قنبرنژاد شهردارلار و اقتداری رئیس شورای اسلامی شهرلار به پاسخ یاوران به منظور رفع مشکلات محلات حاضر در جلسه پرداختند.

شایان ذکر است این جلسات به پیشنهاد رضا نیکونژاد عضو یاوران شورای محله مسجد جواد الائمه وبا هدف همفکری وهم اندیشی در رفع مشکلات بین محلات همجوار به صورت دوره ای برگزار می شود.

مصباح قنادی-خبرنگار روابط عمومی شهرداری لار

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۵:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین