پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

اهدای سانتافه به شهرداری گراش

در اقدامی از سوی شهرداری گراش تعدادی ماشین آلات و ادوات جدید خریداری شده، در حاشیه اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در معرض دید نمازگران قرار گرفت که یک…

در اقدامی از سوی شهرداری گراش تعدادی ماشین آلات و ادوات جدید خریداری شده، در حاشیه اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در معرض دید نمازگران قرار گرفت که

یک دستگاه خودروی سواری سانتافه نیز در بین آنها دیده می شد که از سوی یکی از خیرین به شهرداری اهدا شده بود. غلامعباس زارع در اینباره به خبرنگار گراش نما گفت: برای خرید ماشین آلاتی که امروز به نمایش در آمد ۸۵۰ میلیون تومان از سوی شهرداری هزینه شده و سانتافه ۱۹۸ میلیونی را یکی از خیرین به شهرداری اهدا کرده و حتی نخواسته نامش نیز فاش شود این گونه نبوده که بنده به دنبال چنین خودرویی بوده باشم.

 سخنگوی شورای شهر نیز درباره خودروی سانتافه اظهار داشت: از سال گذشته شاهد تغییر رویکرد خیرین شهر هستیم و ما در شورا خیرینی را برای ساخت پارک های جدید و خیابان جذب کرده ایم از جمله اینکه یکی از آنها برای خرید این خودرو اعلام آمادگی کرد. برخی خیرین نیز در بحث راه اندازی و تجهیز ادارات و خرید ماشین برای ادارات شهرستان همواره یاری رسان ما بوده اند.

مهندس هرمزی درباره نگرانی برخی شهروندان از حفظ استقلال عمل شهرداری در برابر کسانی که چنین بذل و بخشش هایی می کنند نیز گفت: خیری که در خرید این سانتافه مساعدت نموده در طول عمر خود شاید صد روز هم به گراش نیامده و هیچ چشمداشتی ندارد. وی اطمینان خاطر می دهد شهرداری در اجرای قانون با همه شهروندان یکسان برخورد می کند و تاکید می کند دریافت کمک نهادهای شهرستان از خیرین نیز سابقه طولانی دارد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین