سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 26

آمريكا ضعیف تر از آن است كه بتواند جنگ ديگري را اداره كند

راستي آمريكا قادر به جنگ ديگري در خاورميانه هست يا نه؟ کارشناسانی که آمریکا را می شناسند ، معتقدند ابرقدرتی امریکا خاتمه یافته است علی رغم این نکته، برخي معتقدند…

راستي آمريكا قادر به جنگ ديگري در خاورميانه هست يا نه؟ کارشناسانی که آمریکا را می شناسند ، معتقدند ابرقدرتی امریکا خاتمه یافته است علی رغم این نکته، برخي معتقدند برجام سايه جنگ را از سر ملت ايران دور كرده است غافل از اين كه مقاومت هشت ساله رزمندگان دلاور ميهن اسلامي كه منجر به شكست آمريكا و اذناب او شد و گروه مقاومت را سازماندهي نمود، سايه جنگ را از سر ملت ايران دور ساخت.

آمريكايي‌كه به قول ترامپ براي تأسيس يك مدرسه در لس‌آنجلس فاقد امكانات است و براي جمع كردن نيروهايش از منطقه البته با فرياد و اُشتُلُم به صحنه آمده حاضر نيست جنگ ديگري را تدارك ببيند.

شايسته است پاسخ كره شمالي به تهديدهاي آمريكارا بنگرید که همه مهیای جنگ شدند حتی خبرنگاری که اخبار را مخابره می کرد با لباس نظامي پشت ميز كارش نشست و همين عمل منجر به عقب‌نشيني آمريكا شد.

رهبر معظم انقلاب در ديدار كارگران فرمودند: «گاهی می‌شنویم بعضی می‌گویند یا در گذشته گفته‌اند که وقتی ما آمدیم مسئولیت پیدا کردیم، توانستیم سایه‌ی جنگ را از سر کشور رفع کنیم، اما این حرف‌ها درست نیست و واقعیت آن است که در تمامی سال‌های متمادی، حضور ملت در صحنه، باعث رفع سایه‌ی جنگ و تعرض از سر ایران شده است. »

در تاريخ ثبت است كه يكي از ابرقدرتهاي زمان رضاخان ايران را تهديد مي‌كند كه نفت را به ما بدهيد با فلان شرايط در غير اين صورت حمله خواهيم كرد و ايران را اشغال مي‌كنيم برخي ترسيده بودند مرحوم مدرس و چند تن ديگر گفته بودند نفت ملك مردم ايران است و نمي‌دهيم و براي دفاع از ميهن نيز آماده‌ايم.

آن زمان كه ايران چيزي نداشت آنها عقب‌نشيني كردند و غائله پايان پذيرفت.

جهان بداند ايران اسلامي بيدار است و ترس و اضطراب كودكانه و تهديدات بي‌خردانه او را نمي‌لرزاند و به ياري خداي تعالي و با آمدن به پاي صندوق‌هاي رأي بهترين گزينش را خواهند نمود و نظام مقدس جمهوري اسلامي را با اقتدار كامل به پيش خواهند برد و به دست ولي‌الله اعظم خواهند سپرد.

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۷:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین