جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

کمک 100 میلیون ریالی خیرین لارستانی به ایتام

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال از طرف حامیان طرح اکرام به ایتام تحت پوشش در دهه اول ماه مبارک رمضان در این شهرستان…

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال از طرف حامیان طرح اکرام به ایتام تحت پوشش در دهه اول ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد لارستان، حجت الاسلام عبدالله تقی زاده با بیان اینکه همه ساله با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، حجم کمک های مردمی به نیازمندان از راههای متفاوت و از جمله از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور افزایش می باید، اظهار داشت: کمیته امداد می تواند در امر شناسایی نیازمندان و کارآمد تر کردن تجمیع و توزیع انواع کمک ها، یاری رسان خیرین و نیک اندیشان گرامی باشد.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز همزمان با حلول ماه مبارک رمضان واحد اکرام ایتام کمیته امداد لارستان اقدام به با رایزنی با نیک اندیشان عزیز و معرفی نیازمندان به آنها، کرده است، افزود: طرح مفتاح الجنه و دیدار با خانواده های تحت پوشش، پهن کردن سفره های افطار برای ایتام و محسنین، جذب حامیان جدید برای خانواده های یتیم و توزیع بسته های غذایی در میان آنها می پردازد.

مدیر کمیته امداد لارستان  خاطر نشان کرد: در همین راستا و در دهه اول ماه مبارک رمضان، از طرف یکی از خیرین نیک اندیش، مبلغ پنجاه میلیون ریال جهت پرداخت به خانواده های دارای فرزندان یتیم پرداخت نمود تا این مبلغ بین ۱۰۰ یتیم نیازمند به صورت مساوی تقسیم گردد.

وی اضافه کرد: در کاری مشابه، نیکوکاری که سرپرستی یکی از فرزندان سادات را بر عهده دارد، مبلغ پنج میلیون تومان را جهت بیمه و سپرده بلند مدت بانکی جهت تامین آتیه این یتیم تحت سرپرستی خود، اهدا نمود.

تقی زاده گفت: کمیته امداد شهرستان لارستان به صورت ویژه آماده جذب کمک های گوناگون خیرین داخل و خارج شهرستان است.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین