شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

استاندار جدید فارس با مشورت نماینده ولی‌فقیه انتخاب شود

نماینده مردم شهرستان‌های لارستان خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، گفت: استاندار جدید فارس در صورتی موردحمایت قرار خواهد گرفت که دارای مشی اعتدالی و تعاملی سازنده با ولی‌فقیه…

خبرگزاری فارس: استاندار جدید فارس با مشورت نماینده ولی‌فقیه انتخاب شودنماینده مردم شهرستان‌های لارستان خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، گفت: استاندار جدید فارس در صورتی موردحمایت قرار خواهد گرفت که دارای مشی اعتدالی و تعاملی سازنده با ولی‌فقیه در فارس داشته باشد.

به گزارش میلاد لارستان؛ جمشید جعفرپور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد استعفای سید محمد احمدی، استاندار فارس از سمت خود، اظهار داشت: در شرایط فعلی که استاندار استعفا کرده و با توجه به برخی فشارهایی که برای تغییر استاندار وارد شده است، به‌یقین دولت حق دارد که تیم مدیریتی خود را در سطح وزارتخانه و استان‌ها تعیین کند، اما بر اساس شرایط و موقعیت‌ها باید ملاحظه بعضی از ضرورت‌ها را داشته باشند و به تبعات و نتایج تغییرات توجه کنند.

عضو مجمع نمایندگان فارس افزود: از آنجا که فارس استان بزرگ و پهناوری است ازاین‌رو تغییرات مدیریتی در آن اگر منجر به بهبود کیفیت امور نشود امری اشتباه محسوب می‌شود، اما اگر باعث تقویت و تحرک امور اجرایی شود به‌یقین مورد حمایت نمایندگان قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های لارستان خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در سال جاری دو رویداد مهم سیاسی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را در پیش رو داریم، تصریح کرد: طبیعی است تغییر مدیریت در این استان می‌تواند تأثیرات بسیاری بر روند اجرایی این دو انتخابات سرنوشت‌ساز داشته باشند.

وی اضافه کرد: اگر افراد جدیدی که به سمت استانداری و مجموعه استانداری تعیین می‌شوند به این معنا باشد که بخواهند تأثیرگذاری را بر آرای مردم داشته باشند طبیعی است برخلاف سیاست کلی نظام بوده، چراکه رأی مردم را حق‌الناس می‌شمارند.

جعفرپور بیان کرد: در شرایط کنونی کشور و روی کار آمدن و سپردن مدیریت این استان به افراد تندرو که سابقه‌ مشارکت و همراهی جریان‌های تندرو و هنجارشکن را داشته باشند به‌هیچ‌وجه به صلاح این استان نیست.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: انتظارات این است که تیم مدیریتی این استان باید همسو با جریان عمومی دولت و شخص رئیس‌جمهور دارای مشی اعتدالی و برخوردار از همه‌جانبه‌نگری، تدبیر و تعاملی سازنده با نماینده محترم ولی‌فقیه در این استان باشد و با مشورت ایشان انتخاب شود که در این صورت مورد حمایت نمایندگان فارس قرار خواهد گرفت.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین