شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

آمریکایی ها بدنبال آنند که ایران را مسئول شکست مذاکرات معرفی کنند

میلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه مذاکرات هسته ای به روزهای پایانی و حساس خود رسیده است، گفت: آمریکایی ها با استفاده از بنگاه های رسانه…

میلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه مذاکرات هسته ای به روزهای پایانی و حساس خود رسیده است، گفت: آمریکایی ها با استفاده از بنگاه های رسانه ای بدنبال آنند که در صحنه بین المللی ایران را مسئول شکست مذاکرات معرفی کنند.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهر لار با تقدیر ویژه از مردم و مسئولین لارستان و جنوب فارس در تشییع باشکوه حجت الاسلام و المسلمین سیدمجتبی نوربخش، امام جمعه فقید لارستان در جمعه هفته گذشته، اظهار داشت: این حضور پرشور شما، تجلی بخش وحدت روحانیت و مردم متدین لارستان است.

وی امام جمعه فقید لارستان را از افراد شاخص و تأثیرگذار در ادوار مختلف پیش از انقلاب، پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و معاصر معرفی و افزود: حجت الاسلام نوربخش به دلیل فعالیتهای انقلابی در دوران طاغوت دو بار به زندان افتادند، از یاران و شاگردان آیت الله گلپایگانی از مراجع عظام تقلید بودند، در بمباران شهر قم در جنگ تحمیلی این شهر را ترک نکردند و در دوران معاصر با داشتن مسئولیت های مختلف در دولت و دانشگاه با اخلاق و کردار خوب خود ثمرات زیادی از خود بجای گذاشتند.

حجت الاسلام رمضانی با تجلیل از آحاد مختلف مردم شیعه و سنی به جهت شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سیدحمید موحدی از شهدای انفجار تروریستی مسجد امام جعفرصادق(ع) کشور کویت، تصریح کرد: تخریب مساجد و کشتن نمازگزاران روزه دار در ماه مبارک رمضان، با هیچ اصول انسانی، اخلاقی و حقوقی سازگاری ندارد.

وی بار دیگر با محکوم کردن این جنایات ددمنشانه، خاطر نشان کرد: اینگونه جنایات هیچکس را به خدا نزدیک نمی کند، بلکه موجب خشم و غضب خداوند خواهد شد.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه مذاکرات هسته ای به روزهای پایانی و حساس خود رسیده است، عنوان کرد: گرچه در مذاکرات کشورهای ۵+۱ طرف مذاکره کننده کشورمان هستند، اما مهمترین طرف مذاکره کننده ما آمریکاست.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه طرف آمریکایی ما دولتی است که از سال ۱۳۶۷ با سرنگونی هواپیمای مسافربری کشور ایران با ۲۹۰ مسافر مورد هدف موشک قرار دادند، تصریح کرد: آمریکایی نه تنها فرمانده این ناو را توبیخ نکردند، بلکه به وی مدال افتخار اعطاء کردند.

حجت الاسلام رمضانی دولت آمریکا را فریبکار و مکار دانست و اضافه کرد: آمریکایی ها به دنبال تثبیت این هستند که ایران را مسئول شکست مذاکرات در صحنه بین المللی معرفی کنند.

وی با اشاره به نظرات کارشناسان سیاسی دنیا، افزود: آن چیزی که مانع دستیابی به توافق در مذاکرات هسته ای شده است، مطالبات غیرقابل اجرای آمریکایی هاست.

امام جمعه موقت لارستان بار دیگر تأکید کرد: هیچ کشوری، بخصوص به کشور دشمن اجازه بازرسی از مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمندان خود را نمی دهد.

وی با اشاره به بیانات رهبری، تیم مذاکره کننده هسته ای ایران را، افرادی غیور، دلسوز و شجاع معرفی و گفت: امیدواریم به یاری خداوند متعال، مذاکره کنندگان ایرانی، ایده و نیرنگ دشمنان ناکام خواهد ماند.

حجت الاسلام رمضانی با دعوت از مردم همیشه در صحنه لارستان جهت شرکت در مراسم جهانی روز قدس، تصریح کرد: ملت خداجوی ایران امسال نیز همچون سالیان گذشته با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین حمایت خواهند کرد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین