سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

شهادت18 لارستانی در حمله وینسنس

میلاد لارستان: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لارستان بار دیگر با محکوم کردن جنایت هولناک آمریکایی ها در سرنگونی هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ تیر سال ۶۷،…

شهادت18 لارستانی در حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربریمیلاد لارستان: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لارستان بار دیگر با محکوم کردن جنایت هولناک آمریکایی ها در سرنگونی هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ تیر سال ۶۷، گفت: در این حادثه دلخراش، ۱۸ لارستانی به همراه ۲۹۰ نفر از انسانهای بی گناه به شهادت رسیدند.

یوسف فرخاری در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان  بمناسبت سالگرد حادثه ۱۲ تیر، گفت: واقعه ۱۲ تیر ثابت کرد که حقوق انسان ها برای آمریکا اهمیت و مفهومی ندارد و آنها به دنبال سلطه بر مردم دنیا هستند.
 

وی با گرامیداشت یاد شهدای پرواز ۶۵۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: در ۱۲ تیر ماه سال ۶۷ هواپیمای ایرباس پرواز ۶۵۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکای جنایتکار مورد اصابت موشک قرار گرفت و ۲۹۰ انسان بی گناه از جمله ۱۸ نفر اعم از مرد، زن و کودک از اهالی شهرستان لارستان در این حادثه به شهادت رسیدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لارستان  بیان کرد: این حرکت ناجوانمردانه آمریکایی ها پس از پیروزی های رزمندگان اسلام که توانسته بودند بر رژیم بعث عراق و حامی آنان یعنی آمریکایی ها پیروز شوند، صورت گرفت که نشان می داد آمریکا از پیروزی رزمندگان ایرانی ناراحت است و برای جبران شکست های خود چنین اقدام وحشیانه ای را انجام داد و یک هواپیمای مسافری را با ۲۹۰ مسافر بر فراز آب های خلیج فارس مورد هدف قرار داد.

وی تصریح کرد: حمله به هواپیمای مسافری نشان دهنده عجز و ناتوانی آمریکا در برابر ملت ایران است و این ددمنشان هیچ ارزشی برای حقوق انسان ها قائل نیستند و تحمل آزادی خواهی ملت ها را ندارند.

فرخاری افزود: حمله به هواپیمای مسافری ایران یکی از نمونه های بارز نقض قوانین بین المللی از سوی دولت ایالات متحده آمریکا بود به گونه ای که ناو آمریکایی وینسنس با عبور از مرزهای آبی کشورمان در آبهای تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران یک هواپیمای مسافری را مورد حمله قرار داد.

این مقام مسئول اضافه کرد: این جنایت هولناک بشری که به هیچ وجه قابل توجیه نیست، میزان نفرت مردم مسلمان و انقلابی ایران را از آمریکای جنایتکار افزایش داد و برای همیشه کشتار مردم بی گناه هواپیمای مسافری کشورمان در یاد مردم باقی می ماند و لکه ننگی برای دولت آمریکا در تاریخ خواهد بود.

به هر حال این حادثه پشت پرده مدعیان دروغین حقوق بشر را به خوبی نشان داد و خون شهدای پرواز شماره ۶۵۵ استقامت ملت ایران در مقابل دولت‌های زورگو و جنایتکار بیش از گذشته افزایش داد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین