سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 46 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 36

استاندار جدید فارس کیست؟گمانه ها+گزینه ها

حسینعلی امیری سخنگو وزارت کشور  در رابطه با استعفای استاندار فارس گفت: استاندار فارس برای کاندیداتوری مجلس استعفا داده و آقای وزیر با استعفای ایشان موافقت کرده است. وی در…

حسینعلی امیری سخنگو وزارت کشور  در رابطه با استعفای استاندار فارس گفت: استاندار فارس برای کاندیداتوری مجلس استعفا داده و آقای وزیر با استعفای

ایشان موافقت کرده است. وی در پاسخ به این سوال که آخرین مهلت برای استعفا و کاندیداتوری مجلس سوم تیرماه بوده است و آیا ایشان می تواند کاندید شود گفت : استاندار فارس قبلا در فرجه زمانی برای مجلس هم درخواست استعفای خود را داده بود. به گزارش میلادلارستان وبه نقل از خبر آنلاین امیری  اظهار داشت: در حال حاضر پرونده ۸ نفر به عنوان جایگزین استاندار فارس بررسی شده است و به زودی استاندار فارس معرفی می شود.

در همین حال شیرازه طی تحلیلی به معرفی جایگزین های احتمالی از طیف اصلاح طلب احتمالی در سمت استاندار جدید فارس پرداخته و در آن از افراد زیر سخن گفته است:

۱) هادی پژوهش:  رئیس شورای اصلاح طلبان استان خراسان رضوی است

۲) سید ابوالفضل رضوی:  از  متحصنین مجلس ششم.  از سال ۶۶ تا ۷۰ معاون استاندار زنجان و فرماندار قزوین

۳) عبدالحمید معافیان:  رئيس اسبق سازمان مديريت و برنامه‌ريزی فارس و مدیر مجموعه احسان در سال ۹۲ رئیس ستاد اصلاح طلبان فارس

۴) کریم شورانگیز:  از فعلان مطرح اصلاح طلب فارس و ۸۲ تا ۸۴ استاندار ایلام
 
۵) اسماعیل تبادار:   رئیس بنیاد باران در بوشهر و از  سال ۷۹ تا ۸۱ معاون عمرانی استاندار فارس

۶) جمشید انصاری: استاندار فعلی استان زنجان و از اصلاح طلبان شاخص این استان

۷) محسن نریمان: معاون فعلی وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید

۸) ابراهیم انصاری لاری:  استاندار فارس در دولت اصلاحات بود.

۹) سید حسن رسولی استاندار اصلاح طلب اسبق خراسان

 

این درحالی است که محمدرضا رضایی رئیس مجمع نمایندگان فارس و نماینده جهرم در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: در حاشیه جلسه مجمع نمایندگان استان فارس که برای بررسی انتصاب استاندار جدید فارس در حضورآیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و آیت‌الله دستغیب نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری تشکیل شد، پنج نفر از تعداد بیش از ۱۰ نفر گزینه معرفی شده را نهایی کردیم.

وی افزود: اسامی این افراد که هم بومی و هم غیربومی‌ بوده و دارای  سوابق کلان مدیریتی در سطح ملی هستند با نظر آیت‌الله حائری شیرازی و آیت‌الله بهشتی از دیگر اعضای خبرگان رهبری به  رئیس جمهور اعلام می شود تا در این هفته رایزنی لازم برای نهایی شدن انتخاب استاندار فارس صورت گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان فارس با اشاره به حضور ۱۶ نماینده از ۱۸ نماینده در جلسه  مجمع گفت: به صورت تلفنی نیز نظر این دو نماینده غایب جلسه نیز گرفته شد تا اسامی توسط ۱۸ نماینده قطعی  شده باشد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین