یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

اسامی ۵ نفر برای تصدی استانداری فارس نهایی شد

میلاد لارستان: رئیس مجمع نمایندگان استان فارس از نهایی شدن اسامی پنج نفر برای تصدی استانداری فارس در جلسه امشب مجمع نمایندگان این استان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان؛…

استانداری فارسمیلاد لارستان: رئیس مجمع نمایندگان استان فارس از نهایی شدن اسامی پنج نفر برای تصدی استانداری فارس در جلسه امشب مجمع نمایندگان این استان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، در حاشیه جلسه مجمع نمایندگان استان فارس که برای بررسی انتصاب استاندار جدید فارس در حضور آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و آیت‌الله دستغیب نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری تشکیل شد، اظهار داشت: پنج نفر از تعداد بیش از ۱۰ نفر گزینه معرفی شده نهایی شد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سلایق افراد انتخاب شده طوری است که این افراد مورد توجه دولت هستند، بیان کرد: اسامی این افراد که هم بومی و هم غیربومی‌ بوده و دارای سوابق کلان مدیریتی در سطح ملی هستند با نظر آیت‌الله حائری شیرازی و آیت‌الله بهشتی از دیگر اعضای خبرگان رهبری فردا به رئیس جمهور اعلام تا در این هفته رایزنی لازم برای نهایی شدن انتخاب استاندار فارس صورت گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان فارس با اشاره به حضور ۱۶ نماینده از ۱۸ نماینده در جلسه امشب مجمع گفت: به‌صورت تلفنی نیز نظر این دو نماینده غایب جلسه نیز گرفته شد تا اسامی توسط ۱۸ نماینده قطعی شده باشد.

رضایی با بیان اینکه در گذشته تمام نگاه‌ها به توسعه استان فارس در بخش کشاورزی بوده و با خشکسالی‌های موجود باید این نگاه تغییر کند، گفت: در وضعیت موجود باید استانداری با نگاه عمرانی منصوب شود تا شرایط استان را درک کرده و بتواند با این رویکرد امور را دنبال کند.

رئیس مجمع نمایندگان فارس افزود: درست است استاندار به‌عنوان نماینده دولت نگاه سیاسی هم دارد اما نباید نگاه او سیاسی‌کاری باشد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین