چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

درخشش نوجوان لارستانی در رقابتهای لیگ کشتی آزاد مازندران

میلاد لارستان: هفته سوم پیکارهای لیگ کشتی آزاد نوجوانان استان مازندران یادواره شهید سرافراز بهرام اسدپور بین دو تیم فریدونکنار و ارویی بابلسر بعدازظهر پنجشنبه یازدهم تیرماه سال جاری به…

میلاد لارستان: هفته سوم پیکارهای لیگ کشتی آزاد نوجوانان استان مازندران یادواره شهید سرافراز بهرام اسدپور بین دو تیم فریدونکنار و ارویی بابلسر بعدازظهر پنجشنبه یازدهم تیرماه سال جاری به میزبانی بابل برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ در این رقابتها محمدرضا عسکرپور؛ نوجوان ۶۳ کیلوی لارستانی و عضو تیم ملی کشور در قالب تیم فریدونکنار موفق شد حریف ریز نقش تیم مقابل را با نتیجه شش بر دو از پیش رو بردارد تا اولین برد این مسابقات را به نام خود ثبت کند.

امیرحسین فتوحی دیگر نوجوان وزن ۱۰۰ کیلوگرم لارستانی نیز در این دیدار نتوانست نتیجه قابل قبولی را کسب کند و با نتیجه شش بر صفر شکست خورد.

محمد کاظم نریمانی کناری؛ دارنده مدال طلای پیشکسوتان جهان و مربی تیم فریدونکنار و علی اکبر عسکرپور؛ برترین مربی نونهالان کشور در سال ۷۹، دو کشتی گیر لارستانی را در این دوره از پیکارها همراهی می کنند.

گفتنی است تیم فریدونکنار که دو کشتی گیر لارستانی را در ترکیب خود دارد در هفته چهارم این رقابتها با قرعه استراحت روبرو شده است و در هفته پنجم نیز پنجشنبه ۲۵ تیرماه میهمان تیم قدرتمند قایمشهر خواهد بود.

لیگ کشتی آزاد نوجوانان استان مازندران یادواره شهید شاخص کشور بهرام اسد پور با شرکت ۲۳ تیم در قالب پنج گروه هر هفته برگزار می شود.

خبرنگار: داوود عسکرپور

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین