دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

بازارچه سنتی در لارستان تأسیس می شود

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان، گفت: کمیته امداد لارستان آماده احداث کانون فرهنگی _ تربیتی و بازارچه سنتی در این شهرستان در سال جاری می باشد . به گزارش…

احداث بازارچه سنتی در لارمیلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان، گفت: کمیته امداد لارستان آماده احداث کانون فرهنگی _ تربیتی و بازارچه سنتی در این شهرستان در سال جاری می باشد .

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام عبدالله تقی زاده در خطبه های نماز جمعه روز گذشته با ارائه گزارش عملکرد این نهاد مردمی در سال گذشته اظهار داشت: کمک به امر اشتغال مددجویان یک ضرورت است که ما توانستیم در سال گذشته بیش از ۳۶۸ طرح خودکفایی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیاد ریال برای مددجویان اجرا کنیم.

وی افزود : تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج ،احداث ،تکمیل و تعمیر منازل مددجویان ،ارائه خدمات درمانی و بیمه ای و ارائه خدمات آموزشی و تحصیلی نیز از دیگر سر فصل هایی است که مددجویان لارستانی از آن بهره مند میگردند .

مدیر کمیته امداد لارستان با اشاره به اینکه در سال گذشته مبلغ ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان لارستان و از طرف خیرین و مردم نیکوکار به کمیته امداد این شهرستان کمک شده است تصریح کرد: شاید تصور مردم بر این باشد که این کمک ها برای مردم دیگر کشورها ارسال می گردد در حالی که این ذهنیت درست نبوده و تمامی کمک ها اعم از صدقات،زکات و دیگر کمک های مردمی در خود لارستان و برای خانواده های ایتام و نیازمندان هزینه می گردد.

این مقام مسئول اضافه کرد: بجز در مواردی خاص از قبیل کمک به مردم مظلوم فلسطین که در جمعه آخر ماه مبارک رمضان به این امر اختصاص دارد و موارد مشابه که از قبل جمع آوری کمک برای مردم مشخص می گردد، مابقی کمکها به نیازمندان شهرستان لارستان اختصاص دارد.

حجت الاسلام تقی زاده با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، گفت: در سطح شهرستان لارستان و با هماهنگی هیات امناء و امام جماعت مساجد فطریه های مردم جمع آوری و بین نیازمندان هر منطقه توزیع می گردد.

وی در پایان بیان کرد: کمیته امداد لارستان آماده احداث کانون فرهنگی –تربیتی و بازارچه سنتی در این شهرستان در سال جاری می باشد .

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین