جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

۱۳۰ نفر در جریان انتخابات استان فارس بازداشت شدند

رئیس ستاد انتخابات استان فارس از بازداشت ۱۳۰ متخلف در جریان انتخابات استان فارس خبر داد و گفت: تاکنون ۱۱۰ نفر از آنها آزاد شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس از بازداشت ۱۳۰ متخلف در جریان انتخابات استان فارس خبر داد و گفت: تاکنون ۱۱۰ نفر از آنها آزاد شده‌اند.

هادی پژوهش  در نشست خبری از بازداشت ۱۳۰ متخلف در جریان انتخابات استان فارس خبر داد و گفت: تاکنون ۱۱۰ نفر از آنها آزاد شده‌اند و با وتجه به اینکه بقیه هم جرم سنگینی نداشته‌اند امیدواریم  هر چه سریعتر آنها نیز آزاد شوند.

وی عنوان کرد: ۱۰۹ گزارش تخلف انتخاباتی در فضای مجازی داشتیم که رسیدگی به این جرایم نیز در دست بررسی و اقدام است.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس خاطرنشان کرد: به هر شهرستان بیش از ۱۰۰ درصد واجدان شرایط برگ تعرفه انتخابات داده شد و هیچ شهرستانی با کمبود تعرفه روبه‌رو نبوده است. پژوهش با بیان اینکه بیش از ۴۰ هزار نفر عوامل اجرایی سر صندوق‌های رای‌گیری در شعب استان فارس حضور داشتند، گفت: در مجموع همه عوامل اجرایی انتخابات در استان فارس بالغ بر ۵۰ هزار نفر ساعت آموزش دیده بودند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از تسنیم وی با بیان اینکه هنوز در بحث نرم‌افزای و سخت‌افزاری برگزاری انتخابات با مشکلاتی روبه‌رو هستیم که باید در ادوار بعد برطرف شود، عنوان کرد: مشکلی که دیروز در شهر شیراز با آن روبه‌‌رو بودیم مشکل پس زده شدن جمعیت به دلیل کندی روند انتخابات بود که این کندی روند هم برای حفظ سلامت انتخابات بوده است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین