شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس11 اسفند 1402 برگزار می‌شود

ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه…

ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، مدیر کل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در نشست با داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، نعمت الله اکبری نژاد فرماندار جویم، بخشداران تابعه و اعضا ستاد انتخابات شهرستان های لارستان و جویم در فرمانداری ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه فراهم کردن بستر مناسب برای برگزاری انتخابات و تامین امنیت آن را مهمترین وظیفه مجریان انتخابات دانست و گفت: بی‌شک برگزاری انتخابات، باید در فضایی امن و توام با آرامش برگزار شود و در این میان عوامل اجرایی نقش مهمی برعهده دارند.

قناعتی ایجاد شور و نشاط سیاسی در جهت تحقق مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را از دیگر اهداف مجریان برگزاری انتخابات برشمرد و گفت: ایجاد فضای رقابتی، رعایت اصل اعتماد و رضایت با پایبندی به قانون و رعایت اصل بی‌طرفی از دیگر اهداف فرمانداری ها و بخشداری ها به شمار می‌رود.

وی انتخابات مؤلفه های مهمی همچون امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت دارد و در این راستا وظیفه اصلی استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها به عنوان مجری انتخابات, برگزاری انتخاباتی سالم و امن است.

مدیر کل سیاسی استانداری فارس اضافه کرد: با ذکر مطالب فوق ، می طلبد تمام مجریان انتخابات از هم اکنون نسبت به نحوه چگونگی انتخابات و تسلط بر امور وقت بیشتری بگذارند.

قناعتی گفت: همواره رهبر معظم انقلاب به اصل امانتداری در انتخابات تاکید دارند، لذا همه ما به عنوان مجری انتخابات امین رای مردم هستیم و رای مردم حق الناس است.

قناعتی از تمامی فرمانداران و بخشداران خواست که از هم اکنون زیرساخت های لازم برای یک انتخاباتی با شکوه و سالم و امن در اسفند ماه ۱۴۰۲ فراهم نمایند.

در ادامه داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و اکبری نژاد فرماندار جویم و بخشداران تابعه نیز مسائل و مشکلات حوزه انتخاباتی خود را مطرح کردند.

ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دوازدهمین دوره انتخابات مجلس11 اسفند 1402 برگزار می‌شود”

  1. کاسب ازبازار لار گفت:

    انتخا بات یک سال دیگر از حالا برنامه ریزی میشود اما برای گرانی وفشار معیشتی. مردم برنامه ای وجود. ندارد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین