یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
فرمانده بسیج دانشجویی علوم پزشکی لارستان:

حضور حداکثری اگر با انتخاب اصلح همراه نباشد ضررش متوجه خود مردم خواهد شد.

فرمانده بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی لارستان در سخنانی اظهار داشت: حضور حداکثری اگر با انتخاب اصلح همراه نباشد، ضررش متوجه خود مردم خواهد شد.  فرمانده بسیج دانشجویی دانشکده علوم…

فرمانده بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی لارستان در سخنانی اظهار داشت: حضور حداکثری اگر با انتخاب اصلح همراه نباشد، ضررش متوجه خود مردم خواهد شد.

 فرمانده بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی لارستان، در بیانیه ای انتخاباتی که روز گذشته از تریبون نماز جمعه لارستان قرائت می کرد اظهار داشت: یکی از ویژگی های مهم و مؤثر در شکوفایی انقلاب اسلامی این است که از همان ابتدای نهضت اسلامی، مردم در تعیین سرنوشت کشور سهیم بوده اند و با دخالت مستقیم، نمایندگان خود را انتخاب کرده اند.

به گزارش میلاد لارستان  پدرام احمدی خواه، ضمن اشاره به مشارکت حداکثری مردم افزود کرد: مشارکت حداکثری و آگاهانه ی مردم در انتخابات، باعث تغییر در سیاست های متوهمانه ی کاخ سفید خواهد شد و راهبرد ایجاد ناامیدی توسط دشمنان قسم خورده ی نظام را به حداقل خواهد رساند.

 وی  در ادامه به ضرورت انتخاب اصلح نیز اشاره نموده و اظهار داشت: حضور حداکثری اگر با انتخاب اصلح همراه نباشد، ضررش متوجه خود مردم خواهد شد. یک انتخاب اصلح، نه فقط در طول ۴ سال بلکه گاها در طول ده ها سال تأثیراتش را بر اوضاع کشور خواهد گذاشت.

  فرمانده بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی لارستان در پایان، با طرح این سؤال که « آیا غیر از این است که ما جنگ را با ۲۰ ساله ها بردیم و اقتصاد را با ۶۰ ساله ها باختیم؟» گفت: تجربه ثابت کرده است که در این ۴۵ سال هر زمان به اندیشه و فکر و توان اجرائی جوانان اعتماد کردیم، بن بست ها را شکسته و اقتدار نظام اسلامی را در ابعاد مختلف به رخ جهانیان کشیده ایم. یکی از راه حل های اساسی برای برون رفت از برخی مشکلات، جوانگرایی و سپردن مسؤولیت ها به نسل جدید انقلاب است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “حضور حداکثری اگر با انتخاب اصلح همراه نباشد ضررش متوجه خود مردم خواهد شد.”

  1. ناشناس گفت:

    ما مي گوييم كه اگر انديشه وفكر جوان همراه با تجربه پيشكسوتان باشد نه تنها به بن بست نمي رسيم بلكه پيشرفت نيز ميكنيم.يقين داشته باشيد هركدام از اين اگر به تنهايي باشد بن بست و شكست.اگر دانش و تجربه و ايثار سردار سليماني اين مرد بزرگ پيشكسوت نبود ، داعش نابود نمي شد. لطفا عقل و منطق را جايگزين احساسات كنيد.با تشكر

  2. ناشناس گفت:

    برادران و خواهران محترم لطفا توجه فرماييد . نه جنگ تنها ٢٠ساله ها بردند و نه اقتصاد ٦٠ ساله ها باختند.فراموش نكنيد اين تجربه است كه در كنار علم، عقل ومنطق بوده كه هميشه موفق است.بنابراين تا زمانيكه تجربه و عقل، علم و منطق باهم باشند هميشه برنده هستند.ياداوري مي كنم كه هركاري بر اساس عقل و منطق باشد موفق است و ماندگار هرجا فقط احساسات به تنهايي باشد،گرچه به ظاهر موفق است ولي مقطعي بوده و ناپايدار.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین