شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

سکان هدایت 4 سال آتی صندلی خانه ملت در حوزه انتخابیه به “بروجردی” سپرده شد

علاء الدین بروجردی به عنوان نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس دوازدهم برگزیده شد. به گزارش میلاد لارستان پس از  اتمام مهلت رای گیری انتخابات مجلس…

علاء الدین بروجردی به عنوان نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس دوازدهم برگزیده شد.

به گزارش میلاد لارستان پس از  اتمام مهلت رای گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که تا ساعت ۲۴ روز ۱۱ اسفندماه به طول انحامید، فرآیند شمارش آرا در شب گذشته به سرعت آغاز شده و مطابق شمارش صورت گرفته و خروجی های آمار غیر رسمی ارائه شده که حاصل شمارش اکثریت قریب به اتفاق آرای ماخوذه بوده است، علاء الدین بروجردی با بیش از ۳۸ هزار رای به عنوان نفر برتر در ماراتن دوازدهم برگزیده شده و سکان هدایت ۴ سال آتی صندلی خانه ملت در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم را عهده دار شد.

بر اساس گزارش غیر رسمی دریافتی پس از بروجردی، قاسم فرسوده از گراش با حدود ۲۰ هزار رای و وحید هادی پور از خنج با حدود ۹۳۰۰ نفر عناوین نفرات بعدی را به خود اختصاص داده اند.

میلاد  لارستان در ابتدا حضور مردم را به عنوان یک پیروزی بزرگ تبریک گفته و انتخاب بروجردی را نیز به عنوان نماینده منتخب مردم در راستای تحقق منویات رهبری معظم انقلاب  و نیز حل مشکلات منطقه تهنیت عرض می نماید.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “سکان هدایت 4 سال آتی صندلی خانه ملت در حوزه انتخابیه به “بروجردی” سپرده شد”

  1. ناشناس گفت:

    باسلام،جناب اقاي دكتر جعفرپور واين شما بوديد كه دوره قبل حق و حقوق مردم لار و لارستان را ضايع كرديد و ايكاش به تاكيدات مردم و پيشكسوتان گوش كرده بودي واز رقابتها كنار مي رفتييد و گول عده اي احساساتي نمي خورديد و وضع منطقه لارستان بزرگ چهارسال قبل دگرگون ميشد.حيف و صدحيف

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین