شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس دوازدهم چه کسی خواهد بود؟

همزمان با انتخاب دکتر بروجردی به عنوان منتخب مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس دوازدهم، یکی از موارد مهم درخواست های فراوان حوزه توسعه ای منطقه می…

همزمان با انتخاب دکتر بروجردی به عنوان منتخب مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس دوازدهم، یکی از موارد مهم درخواست های فراوان حوزه توسعه ای منطقه می باشد که مردم ۵ شهرستان در کنار رسالت های ذاتی نمایندگی مجلس (قانون گذاری در راستای حداکثرسازی منافع ملی)، به فراخور فعالیت های صورت گرفته، نیمه تمام و یا پروژه های آغاز نشده در منطقه،  از نماینده آتی خواستار پیگیری آنها می باشند.

به گزارش میلاد لارستان در این میان و به سبب انبوه اقدامات مورد نیاز و لزوم پیگیری های فراوان، حضور یک تیم پیگیری کننده قوی و دنبال کننده برنامه های نماینده آتی حهت تسریع در حصول نتایج ضروری می باشد. بر همین اساس  تیم های مشاوره و پیگیری کننده فعالیت ها را با درایت دنبال می نمایند.

از سوی دیگر با توجه به وسعت منطقه لارستان نسبت به دیگر شهرستان های حوزه انتخابیه و به سبب مرکزیت آن، می توان گفت در کنار تیم مشاوره ای قوی، دفتر نماینده نیز نقش محوری را دنبال خواهد نمود.

در صورتی که دکتر بروجردی تصمیم بر استفاده از چندین رئیس دفتر در شهرستان های حوزه انتخابیه و یا یک رئیس دفتر واحد داشته باشد، بی شک دفتر نماینده مردم در شهرستان لارستان رسالت به نسبت سنگین تری نسبت به سایر  شهرستان ها خواهد داشت. بدیهی است که به همین دلیل و نیز با عنایت به حساسیت های منطقه ای رئیس دفتر نماینده در لارستان باید پتانسیل ها و قابلیت های خود را داشته تا بتواند رضایت معقولی را کسب نماید.

در همین راستا باید گفت: یکی از مهمرین ویژگی های رئیس دفتر نماینده در لارستان بومی بودن است.  شاید دیگر ویژگی های رئیس دفتر نماینده را بتوان آشنا به مشکلات شهرستان و دارای ایده در راستای حل آنها، آشنایی با مسئولین شهرستانی و استانی، متعهد و خوش فکر بودن، انقلابی بودن، آگاه به روابط سیاسی بین شهر و شهرستان و مورد وثوق طیف های مختلف فکری در راستای حداکثر سازی منافع کشور، منطقه و شهرستان، جوان بودن به منظور پیگیری همه جانبه برنامه های نماینده و دارای روحیه جهادی و همچنین تواضع و فروتنی با مردم عنوان نمود.

حال باید دید دکتر بروجردی منتخب مردم سکان رئیس دفتری نماینده در منطقه و گزینه مورد نظر با ویژگی های فوق را به چه کسی واگذار خواهد نمود؟

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

5 Responses to “رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس دوازدهم چه کسی خواهد بود؟”

  1. ناشناس گفت:

    مثل اينكه روزنامه وزين ميلاد هم خيلي بيكار است.چكار داريد چه كسي رييس دفتر اقاي بروجردي ميشود.اگر دوست داريد به خدمت كنيد برويد سطح شهر ببينيد مردم با وضعيت بد اقتصادي دارن چه گرفتاري و بدبختي تحمل ميكنند.اگر راست ميگوييد برويد ادارات ببينيد مردم با چه گرفتاري روبرو هستند و …

  2. لاری. از بازار قیصریه گفت:

    میلاد لارستان بیشتر به اموراتی که برای لارستان جنبه مرکزیت دادن باشد می پردازد و یاد توجهی به مسایل مهم وعمیق جامعه مانند مشکلات. اقتصادی. و معیشتی ندارد مسأله الان. اقشار لارستان. گرانی. بیکاری و…..است نه اینکه نماینده آقای بروجردی چه کسی باشد. بالاخره ۴. سال ایشان هم. تمام. میشود. مثل. بقیه. باید کمی. اساسی تر فکر. کنیم و واز مسولان بخواهیم. بفکر مشکلات. مردم. باشند

    • جواب به بازاری قیصریه گفت:

      تمام بودجه کشور صرف کارهای عمرانی میشود باید مقداری هم به امورات رفاهی و تعدیه ای پرداخته شود..باقر قالیباف روی همین امر تکیه داشت

  3. ناشناس گفت:

    سهم خواهی ها شروع شد….

  4. ناشناس گفت:

    حق با شماست…..ولی انتخاب ریس دفتر که پیگیر باشه…لازمه بر طرف شدن سریع عقب افتادگی مرکز از شهرستانهای رقیب خواهد بود…

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین