شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

مشارکت در انتخابات در حد مقبول بود/طرح تحریم انتخابات شکست خورد/جوانان و نخبگان را دریابید

امام جمعه لار خطاب به نماینده منتخب مردم با اذعان به اینکه مردم وظیفه خودشان را انجام دادند و به قول سیاسیون از این به بعد توپ در زمین نمایندگان…

امام جمعه لار خطاب به نماینده منتخب مردم با اذعان به اینکه مردم وظیفه خودشان را انجام دادند و به قول سیاسیون از این به بعد توپ در زمین نمایندگان است، گفت: خواست ما از جنابعالی این است که جوانان و نخبگان لارستان را دریابید و این مهم بارها در دیدار با مسئولان مطرح شده چراکه منطقه ما یک منطقه پراستعدادی است که می‌توان با تشکیل حلقه‌های نخبگانی از نخبگان در موضوعات مختلف می‌تواند تضمین کننده آینده منطقه باشد.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار ضمن تبریک و تقدیر از مردم بصیر، زمان‌شناس و ولایتمدار لارستان به جهت حضور معنادار در انتخابات هفته گذشته و ناکام‌گذاشتن دشمنان در رسیدن به اهداف شیطانی، با بیان اینکه حضور شما این پیام را دارد که نسبت به اصل نظام یک نگاه اعتققادی دارید و پای آن ایستاده‌اید، اظهار داشت: با وجود مشکلات و گله‌مندی‌ها و مطالبات این ملت نسبت به اصل نظام دچار تردید نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه از فروردین ۱۴۰۲ دشمنان با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارند، جنگی تمام عیار برای منصرف کردن مردم از شرکت در انتخابات بکار بردند، افزود: رهبر معظم انقلاب قهرمان جهاد تبیین هستند و ایشان با درایت و تدبیر حکیمانه افکار عمومی را نسبت به روایت صحیح و شناخت دسیسه دشمنان آگاه ساختند.

امام جمعه لار با ابراز خرسندی از برگزاری انتخابات سالم، پرشور و رقابتی در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی و تبریک به جهت انتخاب دکتر علاءالدین بروجردی به عنوان نماینده مردم با حدود ۴۰ هزار رأی، تصریح کرد: ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان، امید می‌رود با توجه به پتانسیل‌های موجود، در کنار ایشان هستیم تا بتوانیم اهداف عالی نظام اسلامی پیش‌ برود و هم مطالبات مردم در لارستان پاسخ مناسبی داده شود.

این استاد حوزه و دانشگاه خطاب به نماینده منتخب مردم با اذعان به اینکه مردم وظیفه خودشان را انجام دادند و به قول سیاسیون از این به بعد توپ در زمین نمایندگان است، ادامه داد: خواست ما از جنابعالی این است که جوانان و نخبگان لارستان را دریابید و این مهم بارها در دیدار با مسئولان مطرح شده چراکه منطقه ما یک منطقه پراستعدادی است که می‌توان با تشکیل حلقه‌های نخبگانی از نخبگان در موضوعات مختلف می‌تواند تضمین کننده آینده منطقه باشد.

وی با بازخوانی برخی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار هفته اخیر با اعضای مجلس خبرگان، با اشاره به اینکه وقتی مجلس جدیدی شکل می‌گیرد، امیدهای جدیدی مطرح می‌شود و چشم‌اندازهای جدیدی پیدا می‌شود، عنوان کرد: نمایندگان تازه‌ای در مجلس جدید ظاهر می‌شوند که در کنار انها نمایندگان مجربی هم از دوره‌های قبل هستند که این یک ترکیب خیلی خوبی است.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه تشکیل هر مجلس جدیدی برای کشور یک سرمایه باارزش و مورد استفاده است و باید این را قدر دانست که مثل یک خونی در رگ‌های مجموعه سیاسی و اجتماعی کشور جاری می‌شود و حادثه شیرینی است لیکن این حادثه شیرین را تلخ کرد، گفت: آن‌چیزی که می‌توان شیرینی مجلس جدید را نابود کند، سخنان اختلاف‌انگیز و دعوا به راه‌انداختن‌های دشمن‌پسند است.

امام جمعه لار با اشاره به اینکه وقتی که مجلس شورای اسلامی دچار دعوا، ستیزه و مقابله و جبهه‌بندی‌های گوناگون شد، از کار اصلی خودش باز می‌ماند و این دسته‌بندی‌ها مانع رسیدن به کارشان می‌شود، افزود: امید می‌رود بیانات مقام معظم رهبری نصب‌العین نمایندگان دوره جدید باشد.

وی با ارائه تحلیلی از انتخابات ۱۱ اسفندماه، با اشاره به اینکه انتخابات اخیر حکم حماسه و جهاد داشت، تصریح کرد: دشمن بیش از هرکسی می‌داند که بازنده اصلی آوردگاه انتخابات استکبار جهانی و عیادی آنهاست و با تلاشی که کردند در پی مشارکت ۱۰ درصدی و زیر ۲۰ درصدی بودند.

حجت‌الاسلام موسوی با ابراز خرسندی از برگزاری همراه با امنیت و سلامت انتخابات اخیر،‌ یادآور شد: انتخابات ۱۱ اسفندماه به رغم فضاسازی‌های دشمنان، با حضور همه سلائق سیاسی برگزار شد که می‌توانست با برنامه‌ریزی بهتر فضای رقابتی پرشورتری را فراهم کرد.

امام جمعه لار با تقدیر از کار ابتکاری صداوسیما در ایجاد شبکه اختصاصی برای تبلیغات نامزدها، عنوان کرد: مشارکت در این انتخابات در حد مقبول بود.

وی چالش بزرگ انتخابات اخیر را وجود ۳۰ درصد افراد مردد برای حضور در انتخابات بود، خاطر نشان کرد: متأسفانه رسانه‌ها و افرادی که می‌بایست این افراد را از تردید خارج می‌کردند و آنها را به جمع رأی دهندگان وارد کنند، موفق عمل نکردند.

امام جمعه لار ضعف گفتمان انقلابی برای افزایش مشارکت در انتخابات را یکی دیگر از چالش‌های این انتخابات برشمرد و یادآور شد: رفتارهای فعالین و برخی جریان‌های سیاسی بگونه‌ای نبود که مرددین را از تردید خارج کند و از طرفی بعضی‌ها واقعا کم‌لطفی کردند و با اینکه از برکات انقلاب اسلامی متنعم بودند، مردم را برای شرکت در انتخابات دچار تردید کردند.

حجت‌الاسلام موسوی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را نمایشگاه شکست طرح تحریم انتخابات و جنگ رسانه‌ای سنگین دشمن در یکسال اخیر دانست و اضافه کرد: باید با آسیب‌شناسی در انتخابات بعدی میزان مشارکت را از حد مقبول به حد مطلوب رساند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۵:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مشارکت در انتخابات در حد مقبول بود/طرح تحریم انتخابات شکست خورد/جوانان و نخبگان را دریابید”

  1. حمید گفت:

    سلام . در هفته گذشته یک زن هنجار شکن که کشف حجاب کرده بود با تذکر یکی از افراد مومن و متدین با ۶ سال سابقه اسارت و رزمنده و بیش از ۳۰ سال پاسدار بودن مواجه که زن هتاک با وحشی گری هرچه بیشتر اقدام به فحاشی و ضرب و شتم و خسارت به خودرو نامبرده نمود . علی رغم نشر این موضوع در سطع شهر و ناراحتی امت حزب اله و دلسوز و انقلابی شهرستان جا داشت امام جمعه و همچنین فرماندار و نشریات در این مورد موضعگیری به حق ار امرین امر به معروف و ناهیان منکر میکردن تا کمتر شاهد این ناهنجاری که باعث نابودی جامعه میشود باشیم .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین