شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

هدف اصلی عملیات وعده صادق، تثبت قدرت بازدارندگی ایران بود

امام جمعه لار گفت: هدف اصلی عملیات وعده صادق، تثبت قدرت بازدارندگی قدرت جمهوری اسلامی ایران و حفظ و دفاع منافع خود و از طرفی پاسخ جهانی به گستاخی‌های رژیم…

امام جمعه لار گفت: هدف اصلی عملیات وعده صادق، تثبت قدرت بازدارندگی قدرت جمهوری اسلامی ایران و حفظ و دفاع منافع خود و از طرفی پاسخ جهانی به گستاخی‌های رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به عملیات وعده صادق سپاه در پاسخ به حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، اظهار داشت: هدف اصلی عملیات وعده صادق، تثبت قدرت بازدارندگی قدرت جمهوری اسلامی ایران و حفظ و دفاع منافع خود و از طرفی پاسخ جهانی به گستاخی‌های رژیم صهیونیستی بود.

وی با اشاره به اینکه در ساعت ۴ صبح پس از اتمام عملیات سیستم پدافند اسرائیل از کار افتاد و وقت آن بود که ایران عملیات خود را ادامه دهد اما ایران به اهداف خود دست یافته بود، افزود: محافل فکری، سیاسی و نظامی اسرائیل دچار جنون سردرگمی شده‌اند و قدرت تحلیلی برای پاسخ دادن یا ندادند خود را از دست داده‌اند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اذعان به اینکه سپاه قهرمان ما با شجاعت وارد میدان شد و با سطح توانمندی مشخصی را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: رهبران شجاع عاملان عزت ملت‌ها هستند و با وجود آنکه ملت‌های اسلامی در کشورهای مختلف به میدان آمدند اما رهبران آنان مشغول خیانت هستند و باعث ذلت‌های ملت خود شدند.

حجت‌الاسلام موسوی با برشمردن جایگاه عملیات وعده صادق در منظر بین‌الملل، خاطر نشان کرد: هر فعالیتی که انجام می‌دهیم، می‌بایست پیوست رسانه‌ای آن مورد توجه باشد چراکه دشمن بدنبال انحراف افکار عمومی است.

وی در پاسخ به شبهه‌افکنان درخصوص مشروع بودن پاسخ ایران به اسرائیل، عنوان کرد: این حمله منطبق بر ماده ۵۱ منشور ملل متحد است و دفاع مشروع را حق طبیعی ملت‌های مورد حمله می‌داند.

امام جمعه لار با تأکید بر اینکه جنایت‌های ۸ دهه اخیر رژیم صهیونیستی به ویژه ۷ ماهه گذشته نشان‌دهنده آن است که به هیچ یک از تعهدات و قوانین بین‌المللی پایبند نیست و با وجود تصویب چندین قطعنامه در مجامع جهانی این رژیم به هیچ‌یک از آنان پایبند نبود و دنیا نیز در برابر این نسل‌کشی‌ها کاری نکرد، افزود: جمهوری اسلامی ثابت کرده که تعرض به منافع خود چشم‌پوشی نمی‌کند.

حجت‌الاسلام موسوی با اذعان به روحیه بالای گروههای مقاومت، ادامه داد: اسرائیل تحت رهبری نتانیاهو به یک یاغی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه دقت حمله ایران طراحی شده بود، گفت: ایران نشان داد که می‌تواند به اسرائیل ضربه بزند و قدرت منطقه‌ای محسوب می‌شود که این یک موفقیت استراتژیک بود.

امام جمعه لار دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت و یادآور شد: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشانه هوشمندی و درایت الهی حضرت امام خمینی ره بود.

وی با اشاره به اینکه هویت سپاه پاسداران ذیل هویت نورانی و مبارک گفتمان انقلاب اسلامی شکل می‌گیرد، بیان کرد: اگرچه سپاه هویتی نظامی دارد اما نظامی‌گری در واقع یک بُعد از ابعاد این نهاد مکتبی است.

حجت‌الاسلام موسوی با ارزشمند خواندن اقدام اخیر نیروی انتظامی پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در عید فطر مبنی بر آغاز قدرتمندانه طرح «نور» در سراسر کشور برای ریشه‌کن کردن منکر کشف حجاب برخی از افراد در جامعه، اضافه کرد: از این اقدام نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم و امیدواریم که با قوت و قدرت طرح را پیش ببرند و مردم هم از آنان حمایت کنند.

وی در پایان از همه افراد به جهت صدور پیام یا حضور در مجلس ترحیم پدر بزرگوارش تقدیر و تشکر کرد.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین