چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

خدایا دعایم را بشنو… + مناجات شعبانیه را در این ماه از دست ندهیم+ نوای میثم مطیعی

روزهای ماه شعبان هم کم کم به نیمه می رسد و کم کم بوی مناجات های ماه رمضان می اید.  رهبر معظم انقلاب هم در خصوص توجه ویژه امام خمینی…

روزهای ماه شعبان هم کم کم به نیمه می رسد و کم کم بوی مناجات های ماه رمضان می اید.  رهبر معظم انقلاب هم در خصوص توجه ویژه امام خمینی به ماه شعبان و خصوصا  مناجات شعبانیه می فرمایند:  این بزرگوار به این مناجات و به این مضامین و به این ایّام بابرکت اُنس داشتند.

بنده هم که یک وقتی از ایشان سؤال کردم راجع به دعاها، یکی از دعاهایی که ایشان تکیه کردند بر روی آن و ترجیح میدادند آن دعا را، همین مناجات شعبانیّه بود. فِقرات مهمّی در این دعا هست که از جمله این فِقره است: اِلهی هَب لی قَلباً یُدنیهِ مِنکَ شُوقُه، وَ لِسانًا یُرفَعُ اِلَیکَ صِدقُه، وَ نَظَراً یُقَرِّبُهُ مِنکَ حَقُّه؛ دل پرشوقی که به بارگاه قرب الهی نزدیک میشود؛ زبان صادقی که صدق آن موجب تقرّب به پروردگار میگردد؛ نگاه حق‌نگری که موجب میشود انسان به خدای متعال نزدیک‌تر شود.

این خصوصیّات در این دعای شریف و در این مناجات، از خدای متعال خواسته شده است؛ اینها برای ما درس است. و امام بزرگوار کسی بود که با این درسها، در همه‌ی عمر مأنوس بود و به برکت همین اُنس و به برکت همین آشنایی با مراتب حق و حقیقت و تقرّب به پروردگار، خدای متعال این قدرت را به او بخشید که بتواند این حرکت عظیم و ماندگار را انجام بدهد.»”

دراین ساعات ماه شعبان با هم گوش جان می سپاریم به  مناجات شعبانیه با نوای حاج میثم مطیعی. دلتان شکست ما را دعا کنید…

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین