سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 52 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 34

ضیافت افطاری برای 228 نفر از ایتام برگزار شد

میلادلارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از برگزاری مراسم ضیافت افطاری برای ۲۲۸ نفر از ایتام، دانش آموزان و هنرجویان کانون فرهنگی – تربیتی کمیته امداد به همت یک نیکوکار لارستانی…

میلادلارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از برگزاری مراسم ضیافت افطاری برای ۲۲۸ نفر از ایتام، دانش آموزان و هنرجویان کانون فرهنگی – تربیتی کمیته امداد به همت یک نیکوکار لارستانی خبر داد .

به گزارش میلاد  لارستان؛ حجت الاسلام عبدالله تقی زاده در حاشیه آماده سازی سفره افطار جهت نیازمندان، اظهار داشت : در ماه پر خیر و برکت رمضان و با کمک و یاری خیرین و مردم نوع دوست شهرستان که پیوسته و در تمامی زمینه های مادی و معنوی یار و مددکار کمیته امداد بوده اند، توانسته ایم در مناطق مختلفی در لارستان و با غذای گرم از مهمانان خود پذیرایی کنیم .
وی افزود : در این مراسم نیز به همت یکی از خیرین نیکوکار تعداد ۲۲۸ پرس غذای گرم فراهم و در بین دانش آموزان، ایتام و هنرجویانی که در کانون فرهنگی – تربیتی کمیته امداد مشغول آموزش و حرفه آموزی می باشند، پذیرایی به عمل آمد.

مدیر کمیته امداد لارستان اضافه کرد: مقدار ۲۰ کیلو گوشت و ۴۰ کیلوگرم برنج نیز به صورت سبد غذایی بین دانش آموزان در این کانون توزیع شد.

 خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین