شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تبلور آزادی اندیشی مردم لارستان در حماسه روز قدس

میلاد لارستان: مردم غیور، بیدار و آزادی خواه لارستان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، بصیرت خود را به نمایش گذاشتند. به گزارش میلاد لارستان؛ همزمان با سراسر کشور…

میلاد لارستان: مردم غیور، بیدار و آزادی خواه لارستان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش میلاد لارستان؛ همزمان با سراسر کشور عزیزمان ایران مردم مومن و همیشه در صحنه لارستان، با حضور باشکوه و حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر، غیرت، بیداری و آزادی خواهی خود را به جهانیان نشان دادند.

این حماسه بزرگ، امروز (جمعه) ۲۳ ماه مبارک رمضان و ۱۹ تیرماه ۱۳۹۴ مصادف با روز جهانی قدس، با حضور اقشار مختلف مردم اعم از مسئولین، علماء تسنن و تشیع، زن و مرد، جوان و سالمند، رأس ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه از چهارراه پیروزی آغاز و تا مسجد جامع شهر لار ادامه داشت.

راهپیمایان در طول مسیر با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی شعارها، بیانات رهبری و تصاویر مظلوم کشی ها در کشورهای یمن، سوریه، عراق، بحرین و غیره، انزجار خود را از خوی مستکبرین نمایان ساختند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس در لار، با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود خائن»، خواستار توقف حملات بیرحمانه آل سعود علیه مردم محروم یمن شدند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین