شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

طمع عناصرحامی فتنه با هدف استانداری فارس

نهاد نمايندگي ولي فقيه در استان فارس، در خصوص انتخاب استاندار فارس اطلاعيه‌اي صادر كرد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از جنوب نیوز، نمايندگي ولي فقيه در استان فارس…

نهاد نمايندگي ولي فقيه در استان فارس، در خصوص انتخاب استاندار فارس اطلاعيه‌اي صادر كرد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از جنوب نیوز، نمايندگي ولي فقيه

در استان فارس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نمایندگان مردم فارس در مجلس مصوبات جلسه دوازدهم ماه جاری که در محضر برخی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در این استان برگزار کرده‌اند را تعقیب و پی‌گیری کنند.  در اين اطلاعيه در خصوص موضوع انتخاب استاندار و شايعات مطرح شده پيرامون اين مسئله، نكاتي توضيح داده شده است.
 
متن اين اطلاعيه چنين است:
 
خطه پهناورفارس و شهر شیراز بعنوان سومین حرم اهل بیت علیهم السلام و مهد تمدن پارسی، زادگاه شخصیت‌های مؤمن، توانمند و انسان‌های آزاده‌ای است که در طول تاریخ به نیکی ایفای نقش کرده‌اند و در دوران پر تلاطم انقلاب همواره در خط مقدم مبارزه حضور داشته‌اند.
 
اخیراً و پس از استعفای استاندار فارس، تلاش‌های گسترده گروه‌های مختلف سیاسی جهت انتخاب فرد جایگزین آغاز شده، در این میان اخباری واصل گردیده که حکایت از طمع عناصر حامی فتنه جهت تصدی مسئولیت فوق دارند. با عنایت به اینکه در برخی از محافل مطالبی به حضرت آیت‌ایمانی دامت برکاته در له یا علیه افراد پیشنهادی مطرح مي‌شود، موارد ذیل به اطلاع عموم اعلام مي‌شود:
 
۱- نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز به تبعیت از مقام عظمای ولایت، فتنه را خط قرمز دانسته و عدول از خط قرمز را تحت هیچ شرایطی نخواهند پذیرفت و همواره نسبت به شخصیت‌هایی که پس از سال‌های متمادی و آشکار شدن واقعیات هنوز از حمایت، فتنه گران دست برنداشته‌اند ، به دیده تردید نگریسته و می‌نگرند ، و حضورشان را در مناصب اجرایی هم سوی خط اعتدال نمی‌دانند .
 
۲- نقل قول هایی مطرح شده مبنی بر اینکه معظم له جلسات خصوصی با برخی شخصیت های کشوری داشته و وعده هایی داده اند ، این گونه نقل قول ها مورد تائید نیست.
 
۳- شایسته است نمایندگان محترم مردم فارس در مجلس شورای اسلامی مصوبات جلسه مورخه ۱۲٫۴٫۹۴ که در محضر برخی نمایندگان معزز مجلس خبرگان رهبری در فارس برگزار نمودند ، تعقیب و پی گیری نمایند.
 
در پایان امید است همگان با محوریت نماینده محترم ولی فقیه در استان با حساسیت مسائل را دنبال كنند

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین