چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

وزیر کشور: استیضاح را می‌پذیرم و برای پاسخ‌گویی حاضرم

وزیر کشور در شیراز با اشاره به برخی پافشاری‌ها در مسئله انتخاب استاندار فارس، گفت: من استیضاحی که اخیراً طرح شده را می‌پذیرم و برای پاسخ‌گویی حاضرم به مجلس بروم…

رحمانی فضلی وزیر کشوروزیر کشور در شیراز با اشاره به برخی پافشاری‌ها در مسئله انتخاب استاندار فارس، گفت: من استیضاحی که اخیراً طرح شده را می‌پذیرم و برای پاسخ‌گویی حاضرم به مجلس بروم و جواب بدهم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم عبدالرضا رحمانی‌‌فضلی امشب در آئین در تودیع و معارفه استاندار فارس طی سخنانی اظهار داشت: ما در حال حاضر وارث تاریخ طولانی و مجاهدت‌ها، زندان‌ها شهامت‌ها، شهادت‌ها و خون‌های ریخته شده امت‌های مسلمان هستیم.

وی با بیان اینکه دولت مصمم به اجرای منویات مقام معظم رهبری است، گفت: اگر حمایت‌های مقام معظم رهبری نبود تیم مذاکره‌کننده موفق نمی‌شد و دولت تدبیر و امید خود را مکلف به انجام دستورات مقام معظم رهبری می‌داند.

رحمانی فضلی با تاکید بر حفظ وحدت در جامعه، افزود: عزت و اقتدار امروز ما در حفظ یکپارچگی و تبعیت از ولی فقیه است و مبادا به گونه‌ای رفتار کنیم که دشمن مجال تفرقه‌افکنی پیدا کند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: همه باید یار دولت و مقام معظم رهبری باشند و نباید صدایی که سبب دغدغه مقام معظم رهبری و دولت شود، ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه پویایی سیاسی و اظهارنظر در تصمیم‌گیری‌ها امری پسندیده است، تصریح کرد: ما این اظهار نظرها را از سر دلسوزی می‌دانیم که موجب نشاط و سرزندگی سیاسی جامعه می‌شود اما در نهایت باید تصمیم گرفته می‌شد.

وزیر کشور با بیان اینکه پافشاری‌های موجود را می‌پذیرد، بیان کرد: من استیضاحی که اخیراً طرح شده را می‌پذیرم و برای پاسخ‌گویی حاضرم به مجلس بروم و جواب بدهم.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه حضور نماینده ولی فقیه در این مراسم نشان از حمایت و تائید ایشان است، افزود: باید با یکپارچگی و حفظ وحدت کمک کنیم تا وعده‌هایی که به مردم داده شده عملی شود.

وی با بیان اینکه تا دیروز آقای احمدی استاندار فارس بود اما بنا به دلایلی و خواست خود ایشان از سمت استانداری کنار رفتند، خاطرنشان کرد: اگر ایشان برای نمایندگی مجلس اقدام نکند در جایگاه مناسبی در وزارت کشور از وی استفاده می‌کنم.

وزیر کشور با بیان اینکه انتخاب افشانی تنها با تکیه بر رزومه کاری وی بوده است، تصریح کرد: اگر نمایندگان استان فارس نیز این رزومه را قبل از معرفی گزینه‌های پیشنهادی می‌دیدند، حتما ایشان را برمی‌گزیدند.

وی بیان کرد: تجربه کاری، توانایی در کار جمعی، صداقت، شناخت از استان فارس و اعتدال‌گرا بودن از دیگر دلایل وزرات کشور برای انتخاب افشانی بوده است.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین