چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

با حضور وزیر کشور استاندار فارس تودیع و معارفه شد

میلاد لارستان: سرپرست استانداری فارس با تأکید بر اینکه کشور به اتحاد و همدلی نیاز دارد گفت: استان فارس امروز بیش از گذشته به وحدت و همدلی نیاز دارد. به…

استانداری فارسمیلاد لارستان: سرپرست استانداری فارس با تأکید بر اینکه کشور به اتحاد و همدلی نیاز دارد گفت: استان فارس امروز بیش از گذشته به وحدت و همدلی نیاز دارد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ خلیل رضائیان عصر امروز در آئین معارفه استاندار فارس با تشکر از تمام مسئولانی که در این آئین حضور یافتند اظهار داشت: روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و عید فطر که با توفیق تیم هسته‌ای کشورمان مقارن بود سبب خوشحالی ملت بزرگ ایران شد.

وی با اشاره به اینکه بعد از دولت‌های دوران بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و دولت مقام معظم رهبری سه دولت را پشت سر گذاشتیم بیان کرد: در حال حاضر وارد مسیر چهارم شده‌ایم و دولت‌های سازندگی، اصلاحات و اصولگرایی هرکدام بعد از مدتی روش و منششان برای لایه‌های مختلف نظام شناخته شده بود.

سرپرست استانداری فارس با بیان اینکه امروز دولت حجت‌الاسلام روحانی با مشی اعتدالی کار خود را آغاز کرده است اظهار داشت: گرچه برای ایشان حلقه اصلی کار بسیار مشخص بود شاید برای برخی لایه‌های بعدی نظام اعم از دولتی و اجرایی روش کار ایشان مشخص نبود.

رضائیان با اشاره به اینکه استان فارس در دوران مدیریت استاندار پیشین خود و تجربه‌ای بیش از ۲۰ ماه در دولت تدبیر و امید روزهای سختی را پشت سر گذاشت گفت: امیدواریم با وجود این مسیر طی شده و تجربات ۲۰ ماهه و سوابق سید محمدعلی افشانی استان فارس با سرعت مناسب و کیفیت بالا در مسیر تعالی پیش رود.

وی با تأکید بر اینکه استان فارس بزرگ امروز با شرایط حساسی که دارد سخت به وحدت نیاز دارد خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی امسال دو انتخابات بزرگ خبرگان و مجلس را در پیش دارد و این ضرورت وحدت در استان را چندین برابر می‌کند.

سرپرست استانداری فارس با بیان اینکه استان فارس با وجود برخورداری از مزیت‌های بسیاری که دارد تاکنون فرصت پرداختن به این مزیت‌ها را نداشته است تصریح کرد: بیشترین اشتغال استان فارس کشاورزی بوده و با وجود خشکسالی‌های بسیار ضرورت دارد بیشتر به این مسائل پرداخته شود.

رضائیان بیان کرد: آنچه در چند هفته اخیر در استان فارس شاهد بودیم گذشته است و همگی فضا را مهیا می‌کنیم استاندار جدید با جدیت در راستای موفقیت استان گام بردارد.

وی به نمایندگی از شورای اداری و دستگاه‌های اجرایی استان فارس از زحمات سیّد محمد احمدی، استاندار پیشین فارس، قدردانی و برای سیّد محمدعلی افشانی، استاندار جدید فارس آرزوی موفقیت کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین