یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

اجرای 368 طرح اشتغال‌زا برای مددجویان لارستانی

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان گفت: در سال گذشته ۳۶۸ طرح اشتغال‌زا با هزینه‌ای بالغ‌بر ۴۰ میلیارد ریال برای مددجویان زیرپوشش اجراشده است. حجت‌الاسلام عبدالله تقی‌زاده در گفتگو با…

خبرگزاری فارس: اجرای 368 طرح اشتغال‌زا برای مددجویان لارستانیمیلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان گفت: در سال گذشته ۳۶۸ طرح اشتغال‌زا با هزینه‌ای بالغ‌بر ۴۰ میلیارد ریال برای مددجویان زیرپوشش اجراشده است.

حجت‌الاسلام عبدالله تقی‌زاده در گفتگو با میلاد لارستان با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) با ارائه خدمات آموزشی بلندمدت و کوتاه‌مدت برای ارتقای سطح مهارتی و علمی و بالا بردن سطح آگاهی مجریان طرح‌های خودکفایی اقدام به ارائه تسهیلات می‌کند، اظهار داشت: این نهاد برای توانمندسازی خانواده‌ها و ایجاد اشتغال آنان ابتدا بانک اطلاعاتی از کارجویان و کارفرمایان تنظیم و افراد را به کارفرمایان معرفی و بابت کاریابی هر نفر ۴ میلیون ریال و بابت حق بیمه یک سال یک‌میلیون و ۶۸۰ هزار ریال پرداخت می‌‌کند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۶۸ طرح اشتغال‌زا با هزینه‌ای بالغ‌بر ۴۰ میلیارد ریال در سطح لارستان برای مددجویان اجرا شده است، افزود: این طرح‌ها، شامل؛ ۳۴ طرح کشاورزی و باغداری، ۹۱ طرح دام‌پروری، ۱۲ طرح صنایع‌دستی و ۲۳۰ طرح خدماتی بوده است.

مدیر کمیته کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان بیان کرد: ۳۰۴ نفر از مددجویان نیز با اعتباری بالغ‌بر ۷۰۰ میلیون ریال در زمینه‌های آموزش‌دیده، کاریابی، حرفه‌آموزی و استاد شاگردی خدمات دریافت کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه ارائه خدمات در زمینه تحصیلات، آموزش، اردویی، مشاوره‌ای و غیره در زمره فعالیت‌های فرهنگی این نهاد قرار دارد، تصریح کرد: در سال گذشته ۹۴۱ نفر از مددجویان از خدمات دانش‌آموزی بهره‌مند شده‌اند.

تقی‌زاده بابیان اینکه در سال ۹۳، ۲۴۶ دانشجو از خدمات دانشجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان بهره‌مند شده‌اند، خاطرنشان کرد: ۲۶۹ نفر از دانش‌آموزان و سالمندان با هزینه‌ای بالغ‌بر ۶۵ میلیون ریال به اردوهای زیارتی و سیاحتی اعزام شدند.

وی اضافه کرد: یک‌هزار و ۴۶ نفر از کانون‌های فرهنگی، ۱۲۰ نفر در کلاس‌های جوانان پیرو ولایت و یک‌هزار و ۸۴۶ نفر در کارگاه‌های خدمات مشاوره‌ای فردی و گروهی شرکت کرده‌اند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین