سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 27
رییس اداره ورزش و جوانان گراش

تیم های برتر پیکارهای تنیس جام رمضان گراش معرفی شدند

میلاد لارستان: رییس اداره ورزش و جوانان گراش گفت: مسابقات تنیس جام رمضان شهرستان گراش به پایان رسید و تیم های برتر این رقابت ها مشخص شدند.

رییس اداره ورزش و جوانان گراش گفت: مسابقات تنیس جام رمضان شهرستان گراش به پایان رسید و تیم های برتر این رقابت ها مشخص شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش، احمد حسن نژاد با بیان اینکه در این پیکارها ۶ تیم در دو گروه سه تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند، اظهار داشت: تیم های شهیدان نام آور و شهید بهزادی از گروه یک و دو این دوره از مسابقات به فینال راه یافتند که در نهایت تیم شهیدان نام آور موفق شد با غلبه بر رقیب خود عنوان نخست را از آن خود کرد.

وی با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور جمعی از مسوولین و روسای هیات های ورزشی برگزار شد، خاطرنشان کرد: به تیم اول و دوم این پیکارها علاوه بر تندیس شرکت شاتل به عنوان کاپ قهرمانی، به ترتیب مبلغ دو و یک میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش با بیان اینکه شرکت تعاونی شهر ارتباطات‌ گراش به عنوان نماینده رسمی شرکت شاتل در این شهرستان حامی مالی این رقابت ها بود، افزود: مسابقات تنیس جام رمضان شهرستان گراش با حضور ۱۳ بازیکن از شهرستان های گراش و لارستان و همچنین تیم های شهیدان نام آور، شهید بهزادی، شهید یوسفی، زنده یاد پولادسنج، سپید ساز جنوب و اسوریک در زمین تنیس شهید حسینعلی یوسفی این شهرستان به کار خود پایان داد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۶:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین