یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

11 مصدوم در تصادف سمند و پژو پارس در محور لار-بندرعباس

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی لارستان، گفت: بر اثر برخورد خودروهای سمند و پژو پارس در محور لارستان-بندرعباس ۱۱ نفر مصدوم شدند. مسعود حاجی رجبی در تشریح…

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی لارستان، گفت: بر اثر برخورد خودروهای سمند و پژو پارس در محور لارستان-بندرعباس ۱۱ نفر مصدوم شدند.

مسعود حاجی رجبی در تشریح این حادثه در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان اظهار داشت: صبح روز یکشنبه (۲۱ خردادماه) در پی تماس با مرکز اورژانس لارستان درخصوص بروز یک حادثه در محور لار-بندرعباس، نیروهای امدادی در اسرع وقت به محل اعزام شدند.

وی افزود: در اثر برخورد یک دستگاه خودروی سمند با پژو ۴۰۵ که پس از پمپ بنزین “عماد مغنیه” پس از پاسگاه “چهاربرکه” رخ داده بود، ۱۱ مصدوم به همراه داشت.

رییس اورژانس لارستان تصریح کرد: ۱۰ نفر از مجرومان توسط ۲ دستگاه آمبولانس جاده ای چهاربرکه و شهری منطقه یک به بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار منتقل و یک مصدوم نیز بصورت سرپایی درمان شد.

این مسوول اضافه کرد: مصدومان پس از انتقال به بخش اتفاقات بیمارستان، توسط دکتر صباغی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان تحت درمان قرار گرفتند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین