دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ایران تسلیم زورگویی ها نخواهد شد

میلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه برخی از کشورهای ۵+۱ با هدف برچیدن صنعت هسته ای ایران پای میز مذاکره آمده بودند، خاطر نشان کرد: این…

IMG_7997 copyمیلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه برخی از کشورهای ۵+۱ با هدف برچیدن صنعت هسته ای ایران پای میز مذاکره آمده بودند، خاطر نشان کرد: این کشورها تا ابد باید بدانند که ایران تسلیم زورگویی آنها نمی شود.

به گزارش میلاد لارستان، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی رمضانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به نکاتی در خصوص جمع بندی مذاکرات هسته ای و صدور قطعنامه ۲۲۳۱ شواری امنیت سازمان ملل متحد، اظهار داشت: آن چیزی که کشورهای به ظاهر قدرتمند دنیا به پشت میز مذاکره با جمهوری اسلامی ایران کشید، مقاومت، اقتدار ملت ایران، ارزش های دینی ایرانیان و تسلط جوانان کشور به علم هسته ای بود.

وی مهمترین دلیل گفتگوی غربی ها با تیم دیپلماسی ایرانی را، اقتدار ایران اسلامی دانست و افزود: در سیاست لیبرالی غربی، هیچ حق و امتیازی برای ملتهای ضعیف و ناتوان قائل نیستند.

امام جمعه موقت لارستان با بیان اینکه کشورهای ضعیف به طور مختلف در گرفتن حق خودشان مورد ظلم قرار گرفته اند، تصریح کرد: اینکه کشورهای غربی و شورای امنیت سازمان ملل حق استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای را برای کشور ما به رسمیت شناختند، نشان از اقتدار ملت و کشور جمهوری اسلامی ایران است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه برخی از کشورهای ۵+۱ با هدف برچیدن صنعت هسته ای ایران پای میز مذاکره آمده بودند، خاطر نشان کرد: این کشورها تا ابد باید بدانند که ایران تسلیم زورگویی آنها نمی شود.

وی با تأکید بر اینکه قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل اثبات کننده صلح آمیز بودن انرژی هسته ای ایران است، عنوان کرد: استفاده از انرژی هسته ای، حق مسلم ماست.

حجت الاسلام رمضانی پشتوانه تیم هسته ای ایران را حمایت های مردمی و رهبری دانست و اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و توان است که می توان در مذاکرات دست بالاتر را داشته باشد.

وی مظهر اقتدار یک کشور را آمادگی تجهیزاتی و انسانی آن کشور معرفی و تصریح کرد: دشمن با دیدن آمادگی طرف مقابل، عقب نشینی خواهد کرد.

امام جمعه موقت لارستان با تأکید به مسئولان در تلاش برای ایجاد اشتغال جوانان، گفت: همه باید با پرهیز از استفاده از قاچاق کالا، با استفاده از کالای داخلی، زمینه اشتغال داخلی را فراهم کرد.

حجت الاسلام رمضانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید تهرانی مقدم، پدر موشکی ایران، افزود: زندگی این مرد بزرگ با جبهه و جنگ عجین شده بود تا اینکه با مجاهدت در راه خدا به شهادت رسید.

وی بیان کرد: شهید تهرانی مقدم با ایجاد تحول در صنعت موشکی ایران، موجب عزت و افتخار ایران اسلامی گردید.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین