جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

بررسی اوقات فراغت جوانان روی میز مسوولان لارستان

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در بحث اوقات فراغت در لارستان برگزارشد. به گزارش میلاد لارستان؛ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با بحث اوقات فراغت در مورخه ۲۷ خردادماه با…

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در بحث اوقات فراغت در لارستان برگزارشد.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با بحث اوقات فراغت در مورخه ۲۷ خردادماه با حضور رییس ستاد  معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تشکیل شد .

در ابتدای این جلسه دبیر ستاد امور جوانان در لارستان توجه مسوولین به موضوع جوانان به ویژه بحث اوقات فراغت آنها و اقدامات اداره ورزش و جوانان لارستان در پر کردن و غنی سازی اوقات فراغت در شهرستان لارستان نکاتی را مطرح کرد.

در ادامه هر یک از حاضرین در جلسه  از برنامه ها و اقدامات خود در این زمینه به بحث و گفتگو پرداختند.

همچنین در این جلسه معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ضمن تقدیر از حاضرین و توجه مسوولین شهرستان به موضوع جوانان، گفت: مهمترین مسائل مورد توجه اوقات فراغت در شهرستان باید شناسایی و ظرفیتهای شهرستان و مقتضیات آن در بحث،اقلیمی،آب و هوایی ، وضعیت فرهنگی و مذهبی و همچنین اعتبارات و امکانات استانی و شهرستانی و همچنین وضعیت جدید تکنو لوژی با توجه به آمار نوجوانان و جوانان در لاررستان درنظر گرفت و برنامه ریزی و سپس ارزیابی نمود.

جلیل حسنی از رییس اداره ورزش و جوانان لارستان به عنوان دبیرستاد امور جوانان خواست تا تیم چهار نفره تشکیل داده تا نسبت به عملکرد و اقدامات اعضاء ستاد نظارت و ارزیابی داشته باشند و در پایان یک دوره عملکرد ستاد از برجسته ترین اداراتی که در این ضمیمه تلاش و کوشش بیشتری نمودند تقدیر و تشکر بعمل آید.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین