پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

مادر شهید نعمت الله دگلی به ملکوت اعلی پیوست

مادر شهید نعمت الله دگلی دار فانی را وداع گفت. به گزارش میلادلارستان روز گذشته مراسم تشییع مادر شهید نعمت الله دگلی در لار برگزار شده و آن عزیز در…

مادر شهید نعمت الله دگلی دار فانی را وداع گفت. به گزارش میلادلارستان روز گذشته مراسم تشییع مادر شهید نعمت الله دگلی در لار برگزار شده و آن عزیز در

میان دستان مردم لارستان تشیع شد. روحش شاد .

 

گزیده ای از وصیت نامه شهید نعمت اله دگلی

( بسم رب الشهداء و الصدیقین) سلام بر امام زمان و درود فراوان به نائب بر حق او امام خمینی و سلام به تمام خانواده های شهدا و سلام بر امت شهید پرور و سلام بر مادرم و سلام بر مادری که سالها عمر خود را وقف این حقیر نموده و مرا تا اینجا رسانده من به تو افتخار می کنم زیرا که با تربیت و رشد اسلامی خود مرا پرورش و آموزش داده و مرا از آلودگیها دور نموده و سلام و درود بر شما. روز دوشنبه ۱۳/۱/۶۲ و این وصیت نامه در سنگر واقع در تنگه ابو قریب می نویسم .


ارتش و پاسداران، بسیج و عشایر و سایر برادران رزمنده هر روز بر مسئولیت خطیری که اسلام بردوش ما نهاده است می افزاید دشمن با حیله های آشکار و پنهان وارد انقلاب اسلامی ما می شود و ما که فقط به ایمان مجهزیم و مشتاق شهادت در راهی هستیم که حسین ترسیم کرده است و به دیگر سخن در تلاش که از کاروان سرخ شهادت که بهترین این امت شهید پرور را با خود به سوی الله می رود عقب نمانیم امید است خداوند شایستگی شهادت در راه اسلام و میهن اسلامی را به من نصیب فرماید و طول عمر امام را چنان بیفزاید که کشتی انقلاب را از امواج سنگینی که شیطان بزرگ ما به وجود است نجات بخشد. و اما مادرم می دانم که چگونه برایم رنج کشیده ای دل سوخته است در غیابم جز با یاد خدا آرام نخواهند شد . ولی مادرم ببین برایم سخت نفرت آور است که به مرگ طبیعی بمیرم تو گریه ها خواهی داشت ولی من در کنار پیامبر (ص) و حسین(ع) زندگی خواهم کرد رسالت تو رسالت زینب گونه است نمی خواهم اشکت را دیگران ببینند قلب خود را قوی دار که سربازان امام زمان که فرزندان تن نیز در جبهه های جنگ می آفرینند امیدوار باش که به کربلا روی و سر در آستان زینب گذاری و به سرنوشت خونین حسین به آوارگی فرزندان دخت پیامبر اشکی بریزی مادر به برادرانم شجاعت بیاموز زیرا به تو و قلب تو و به زبان سخن محتاجند.

برادرانم موقعیت خطیر شما معلوم است در غیاب پدر رنجورم سرپرستی خانواده را به عهده بگیرید حرمت خانواده ی شهدا را نگهدارید حرمت پدر نگهدارید فرمان امام گوش دارید.

دوستان عزیز و خوبم مطیع بر امام خود باشید.

سرباز نعمت اله دگلی

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۳:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین