جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
طی سه ماهه ابتدایی امسال رخ داد:

انجام بیش از 400ماموریت توسط آتش نشانان لارستان

مدير سازمان آتش نشانی لار از انجام بیش از ۴۰۰ اعزام به ماموریت در سه ماهه نخست امسال توسط آتش نشانان لار خبر داد. به گزازش میلادلارستان به نقل از …

مدير سازمان آتش نشانی لار از انجام بیش از ۴۰۰ اعزام به ماموریت در سه ماهه نخست امسال توسط آتش نشانان لار خبر داد.

به گزازش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومي سازمان آتش نشاني شهرداري لار منشی اظهار داشت: حوادثي كه در بحث نجات شهروندان امدادرساني شده از گير كردن حلقه بسته در دست( مانند انگشتر)كه در خود ايستگاه امدادرساني شده تا رهاسازي آسانسور، تصادف، نجات از چاه و ارتفاع وغيره و همچنين در مقوله آتش سوزي از ايمن سازي نشت گاز تا حوادثي مانند اطفا حريق مرتع و منازل و اماكن و غيره بوده كه به تفكيك ايستگاهي: ايستگاه شهرقديم به عنوان مركز  ۲۴۸ حادثه و ايستگاه شهرجديد با ۱۶۸ حادثه را مدیریت کرده اند.

وی افزود:  حوادث به وقوع پيوسته در سه ماهه اول سال نود و شش نسبت به سال قبل حدود هفت و نيم درصد كاهش داشته است كه اين از مشاركت بالاي شهروندان بوده است.

منشی در پایان بیان داشت : همشهريان محترم در مواجهه با هر نوع حادثه اي  سريعا با شماره ۱۲۵ آتش نشاني تماس حاصل نمایند. ضمناً ايستگاه هاي آتش نشاني اين آمادگي را دارند كه در همه روزهاي هفته نسبت به آموزش شهروندان اقدام نمايند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین