یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

افزایش تولید ملی، بدون کارآفرینی امکان پذیر نیست

میلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان با بیان اینکه در جامه عمل پوشاندن به سیاست های اقتصاد مقاومتی باید مردم و مسئولین همدل و هم زبان شوند، گفت: اقتصاد درون…

نتیجه تصویری برای امام جمعه موقت لارمیلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان با بیان اینکه در جامه عمل پوشاندن به سیاست های اقتصاد مقاومتی باید مردم و مسئولین همدل و هم زبان شوند، گفت: اقتصاد درون زا و افزایش تولید ملی، بدون کارآفرینی و ایجاد مهارت شغلی امکان پذیر نیست.

به گزارش میلاد لارستان، حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهر لار با اشاره به آیاتی در خصوص مفهوم “ولایت” در اسلام، اظهار داشت: اطاعت از ولایت فقیه، اطاعت از ائمه، پیامبر(ص) و خدای متعال است.

وی بار دیگر با اشاره به مواضع مقام معظم رهبری درباره مذاکرات هسته ای، افزود: ایشان ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان، خط قرمزهایی را ترسیم کردند که باید در جمع بندی نهایی توافق هسته ای به آنها توجه شود.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به مواضع تکراری دیپلمات های آمریکایی، تصریح کرد: دلتمردان و دولت زنان آمریکا، برای چندمین بار پس از توافق هسته ای، تهدیدهای نظامی روی میز خود را تکرار کرده اند.

وی با بی اثر خواندن تهدیدات آمریکایی، خاطر نشان کرد: از این رجزخوانی آمریکایی می توان فهمید که؛ رسیدن به توافق هسته ای نه تنها خصومت آمریکایی ها نسبت به ملت ایران کم نشده است، بلکه با گنجاندن محدودیت موشکی در قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد، بدنبال تضعیف توان دفاعی و نظامی کشورمان برآمده اند.

حجت الاسلام رمضانی با تأکید بر هوشیاری مردم و مسئولان در مقابل غربی ها، عنوان کرد: مسئولان ما باید مراقب فریب کاری آمریکایی ها باشند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آمریکایی ها می خواهند با تضعیف نظامی جمهوری اسلامی ایران، تهدیدات خود را علیه کشورمان جدی تر کنند، اضافه کرد: به حول و قوه الهی توفیقی در این کار پیدا نخواهند کرد.

وی با گرامیداشت هفته مهارت و کارآفرینی، تصریح کرد: یکی از دلائل بیکاری در کشورمان، فقدان مهارت شغلی است که می بایست با برگزاری دوره های اموزشی به تربیت نیروی انسانی ماهر مبادرت ورزید.

امام جمعه موقت لارستان با بیان اینکه در جامه عمل پوشاندن به سیاست های اقتصاد مقاومتی باید مردم و مسئولین همدل و هم زبان شوند، عنوان کرد: اقتصاد درون زا و افزایش تولید ملی، بدون کارآفرینی و ایجاد مهارت شغلی امکان پذیر نیست.

وی حل مشکلات شغلی، کاهش تبعات منفی بیکاری، توانمندسازی افراد برای زندگی بهتر، افزایش امید به زندگی، کاهش معضلات اجتماعی را در گرو آموزش مهارت های فنی و علمی دانست و افزود: باید با فراهم کردن امکانات و زیرساختهای مناسب در لارستان، شاهد تربیت نیروی انسانی ماهر با شغل های آبرومند باشیم.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین