سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 19

از تجهیز اماکن ورزشی تا بازسازی استخر شهرقدیم

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: به‌همت مجمع خیرین ورزش لارستان، اماکن ورزشی این شهرستان به سیستم‌های روشنایی و سرمایشی مجهز شدند. به گزارش میلاد لارستان؛ محمدحسن طیبی در…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: به‌همت مجمع خیرین ورزش لارستان، اماکن ورزشی این شهرستان به سیستم‌های روشنایی و سرمایشی مجهز شدند.

به گزارش میلاد لارستان؛ محمدحسن طیبی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس؛ اظهارداشت: در طول فعالیت حدود یک‌ساله مجمع خیرین ورزش شهرستان لارستان اقدامات موثری انجام شده که از جمله آن تجهیز اماکن ورزشی لارستان به دستگاه‌های سرمایشی، روشنایی و وسائل ورزشی بوده است.

وی به برطرف شدن مشکل نبود وسائل سرمایشی در برخی از اماکن و سالن‌های ورزشی لار و بخش‌های تابعه اشاره کرد و گفت: این امر با خرید ۱۶ عدد دستگاه سرمایشی با هزینه‌ای افزون‌بر ۱۲۶ میلیون تومان از سوی مجمع خیرین ورزش لارستان و اداره کل ورزش فارس محقق شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان در خصوص تکمیل روشنایی استادیوم ورزشی تختی این شهر نیز عنوان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه ۱۴۰ میلیون تومان بوده است.

وی همچنین از اقدام برای تعمیر و تجهیز استخر روباز شهر قدیم لار خبر داد و تهیه و تجهیز هیأت‌های ورزشی لار، بخش‌ها و روستاهای تابعه به وسائل ورزشی توپی و رزمی با کمک و مساعدت اداره کل ورزش و جوانان فارس را از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری عنوان کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “از تجهیز اماکن ورزشی تا بازسازی استخر شهرقدیم”

  1. لاری گفت:

    استخر رو باز شهر قدیم تا کی باید در دست اقدام باشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین