سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 58 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14

گشایش نمایشگاه صنایع دستی در لارستان+تصاویر

به منظور حمایت از هنرمندان، نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی اساتید و مدرسان آموزشگاه هنرآسا در نگارخانه سبز شهر لار گشایش یافت. به گزارش میلاد لارستان، این نمایشگاه با…

به منظور حمایت از هنرمندان، نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی اساتید و مدرسان آموزشگاه هنرآسا در نگارخانه سبز شهر لار گشایش یافت.

به گزارش میلاد لارستان، این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و با حضور تعدادی از علاقه مندان، مدرسان، اساتید و هنرمندان در نگارخانه سبز شهر لار افتتاح و آثاری از اساتید و مدرسان آموزشگاه هنرآسا در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

در حاشیه این نمایشگاه آسیه گرامی مسئول آموزشگاه هنرآسا، هدف از تشکیل این نمایشگاه را ارتقا سطح هنری و آشنایی بیشتر هنرجویان با زمینه های مختلف رشته های هنرهای تجسمی،ا ستفاده از مشارکت اساتید مجرب، امکان اشتغال بیشتر در فضایی امن، آرام و هنری برای بانوان دانست.

وی درباره آثار ارایه شده در نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه هنرهای دستی و  تجسمی شامل؛ جواهرسازی از سیمی تا کار بر روی فلزات، نقطه کوبی، نقاشی شیشه، کتیبه سازی، سفالگری و لعاب کاری، ملیله کاغذی، نگارگری ، تذهیب نقاشی گل و مرغ، طراحی، نقاشی در تکنیک های مختلف قلاب بافی نقاشی پارچه و هنرهای دیجیتالی مانند: فتوشاپ، ایلوستریتور، اسکچاپ، نقاشی دیجیتال (قلم نوری)، عکاسی آشنایی در زمینه های متفاوت در بخش کودکان و غیره به نمایش درآمده است.

به گزارش میلادلارستان؛ درحاشیه گشایش نمایشگاه به سیده پروین موحدی نفر برتر مسابقه عکاسی طبیعت لارستان که از طرف آموزشگاه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان در فضای مجازی به مسابقه گذاشته بود، به رسم یادبود تندیس و لوح یادبود اهدا شد. این نمایشگاه تا روز شنبه ۱۰ تیرماه از ساعت ۱۸ الی ۲۲ جهت بازدید علاقه مندان ادامه دارد.

خبرنگار: عشرت جهاندیده

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین