پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان عنوان کرد

صدور 524 فقره پروانه کسب در لارستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان گفت: در جهت رفع مشکلات اصناف گام‌هایی برداشته‌ شده و ۵۲۴ فقره پروانه کسب در لارستان صادر شده است. به گزارش میلاد لارستان؛…

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان گفت: در جهت رفع مشکلات اصناف گام‌هایی برداشته‌ شده و ۵۲۴ فقره پروانه کسب در لارستان صادر شده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ علی محمد ابراهیم زاده در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه در سال گذشته در حوزه صنعت نزدیک به ۵ فقره پروانه بهره برداری صادر شده است، اظهار داشت: این تعداد پروانه بهره برداری معادل ۳۶ هزار و ۶۵۰ میلیون ریال سرمایه گذاری باعث ایجاد ۴۹ فرصت شغلی شده است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۵ تعداد ۲۹ فقره جواز تاسیس در لارستان صادر شده است، افزود: در این زمینه حدود ۳۹۶ هزار و ۳۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری صورت گرفته و  برای ۳۶۷ نفر شغل ایجاد شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان  با بیان اینکه در حوزه معدن در بخش صدور پروانه بهره برداری، ۸ فقره پروانه بهره برداری با اشتغال زایی ۴۸ نفر انجام شده است، تصریح کرد: در بحث صدور گواهی کشف ۲ فقره و اکتشاف ۵ فقره صادر شده است.

این مسئوول با اشاره به اینکه در حوزه اصناف، با توجه به برگزاری جلسه کمیسیون نظارت که تعداد آن ۱۲ جلسه بوده در جهت رفع مشکلات اصناف گام های برداشته شده است، ادامه داد: ۵۲۴ فقره پروانه کسب در لارستان صادر شده است.

وی بیان کرد: ۱۶۲ فقره پروانه کسب تمدید و همچنین ۱۵ دوره آموزشی در حوزه اصناف برای آگاهی افراد برگزار شده است.

ابراهیم زاده با اشاره آماری به عملکرد این اداره در سه ماهه نخست سال ۹۶، افزود: در این مدت ۱ پروانه بهره برداری صنعتی و ۶ فقره صدور جواز واحد صنعتی با اشتغالزایی برای ۷۱ نفر، صدور یک پروانه بهره برداری در حوزه معدن با اشتغالزایی برای ۳ نفر صورت گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان ، گفت: در جلسات کارگروه اقتصادی شهرستان لارستان نیز در سال گذشته مشکلات ۱۹ واحد تولیدی رفع شد.

وی در پایان تأکید کرد: با توجه به شعار امسال که در مورد تولید و اشتغال است تلاش می شود در مورد رفع مشکلات شرکت های تولیدی قدم های مهمی برداشته شود و همچنین از جوانان مستعد در جهت رفع مشکلات استفاده کرد تا بتوان مشکلات تولید را کاهش داد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۵:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین