یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 15 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
در سه‌ماهه نخست امسال صورت گرفت

ایجاد 35 شغل برای نیازمندان لارستانی توسط کمیته امداد

مدیر کمیته امداد لارستان گفت: در سه‌ماهه نخست امسال ۳۵ شغل برای نیازمندان لارستانی توسط کمیته امداد ایجاد شد. به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور در جلسه شورای اداری این…

مدیر کمیته امداد لارستان گفت: در سه‌ماهه نخست امسال ۳۵ شغل برای نیازمندان لارستانی توسط کمیته امداد ایجاد شد.

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور در جلسه شورای اداری این شهرستان با تقدیر از مسئولان شرکت‌کننده در طرح «مفتاح‌الجنه» و حضور در خانه نیازمندان، اظهار داشت: حضور مسئولان در منزل نیازمندان باعث تأثیرگذاری مثبت در روحیه آن‌ها می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از مشارکت روسا و کارمندان ادارات در بحث حمایت از ایتام، افزود: طرح حمایت از ایتام در سطح ۱۰ اداره شهرستان لارستان اجرا که در پی آن ۷۲ حامی از کارکنان و روسای ادارات حمایت ۷۶ یتیم را بر عهده گرفتند.

مدیر کمیته امداد لارستان تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان در مجموع ۶۲۰ یتیم توسط ۵۰۳ حامی مورد حمایت قرار گرفتند و ایتام از نعمت پدر معنوی برخوردار شدند.

این مسئول با تأکید بر توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای نیازمندان در کنار کمک‌های مالی، بیان کرد: در سه‌ماهه نخست امسال بااعتباری بالغ‌ بر ۴۳۰ میلیون تومان ۳۵ شغل برای نیازمندان لارستانی توسط کمیته امداد ایجاد شده است.

دلاور یادآور شد: با توجه به اخذ مجوز از کمیته امداد استان فارس برای خرید سایپا با ۷ درصد تخفیف برای افراد زیر پوشش، ۱۳ نفر برای عقد قرارداد خرید خودرو معرفی ‌شده‌اند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین