سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برگزاری جلسه شورای اشتغال لارستان

جلسه شورای اشتغال شهرستان لارستان به ریاست داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان و با حضور کلیه اعضا در محل فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به…

جلسه شورای اشتغال شهرستان لارستان به ریاست داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان و با حضور کلیه اعضا در محل فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در این جلسه فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در سخنانی گفت: مهم ترین سیاست های دولت مردمی ایجاد اشتغال پایدار و رفع بیکاری است.

داریوش دهقان ضمن تشکر از تلاش‌های همه دستگاه‌های مسئول در اشتغال‌آفرینی افزود: باید این کار گروه با استفاده از خرد جمعی و راهکارهای عملیاتی برای ایجاد اشتغال پایدار و رفع بیکاری تلاش نماید.

وی تصریح کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی باید با همکاری و تعامل سازنده زمینه تقویت توسعه اشتغال را فراهم کنند تا ضمن ایجاد فرصت های شغلی، نرخ بیکاری در شهرستان کاهش پیدا کند.

فرماندار ویژه لارستان بر رصد و راستی آزمایی تاکید وخاطرنشان کرد: کمیته ای با حضور معاون توسعه و برنامه ریزی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل تا ضمن بازدید آمار تعهدات دستگاهها احصا شود.

پیگیری جذب کامل تسهیلات توسط دستگاه های اجرایی و رفع مشکلات متقاضیان از طریق مراجعه به بانک های عامل و بررسی پرونده ها و پیگیری در خصوص ثبت آمار اشتغال زایی در سامانه رصد از دیگر موارد مطرح شده توسط فرماندار بود.

در ادامه احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان، مهدی قاسمی معاون مدیر کل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و دیگر اعضا نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین