چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

نتایج اولیه انتخاب امام جمعه لارستان از زبان امام جمعه موقت

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام و المسلمین مجتبی رمضانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با گرامیداشت چهلمین روز رحلت حجت الاسلام و المسلمین سیدمجتبی…

امام جمعه موقت لارستانبه گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام و المسلمین مجتبی رمضانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با گرامیداشت چهلمین روز رحلت حجت الاسلام و المسلمین سیدمجتبی نوربخش و

همچنین شهید سیدعبدالحمید موحدی از شهدای حادثه تروریستی کویت، اظهار داشت: در هر جامعه ای باید در همه مسائل حرف آخر را بزند و همه مطیع آن باشند که در عصر ما مقام معظم رهبری ولایت معنوی و اجتماعی را دارند.

وی با اشاره به نقش بی بدیل ولایت فقیه، افزود: اگر رهبر در جامعه ای وجود نداشته باشد، مردم آن کشور در بازی های سیاسی هضم می شود و جامعه دچار تفرقه و انحراف می شود.

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به سفر اخیر جمع کثیری از معتمدین، مسئولین و خیرین لارستان به تهران جهت انتخاب امام جمعه لارستان، افزود: در جمع بندی قبل از این سفر، مردم و مسئولین بر روی گزینه حجت الاسلام و المسلمین شیرمردی رئیس ستاد نماز جمعه تهران به اجماع رسیده بودند و ایشان را به رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور معرفی نمودند.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام شیرمردی در پاسخ به درخواست نمایندگان مردم لارستان برای حضور و قبول مسئولیت امام جمعه این شهرستان اعلام آمادگی کردند، تصریح کرد: رئیس ستاد نماز جمعه تهران، حضور خود در منطقه لارستان را منوط به اجازه مقام معظم رهبری دانستند.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به موافقت ضمنی حجت الاسلام تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور درخصوص منصوب حجت الاسلام شیرمردی به سمت امام جمعه لارستان، خاطر نشان کرد: طوماری از تقاضای مردم و مسئولین در این خصوص تقدیم رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور شد.

این استاد حوزه و دانشگاه از جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و همچنین نمایندگان مردم که از همه اقشار و اصناف با طی کردن راه طولانی سفر به پایتخت برای تعیین امام جمعه لارستان، تقدیر و تشکر کرد.
 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین