یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

دیدار فرماندار ویژه لارستان با خانواده شهیدان طلایی و نیرومند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت شهدا است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت شهدا است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی فرماندار به اتفاق مسعود راسخی معاون سیاسی فرمانداری و علیرضا محمدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران لارستان، با خانواده معظم شهیدان ماشااله طلایی  و یونس نیرومند دیدار و گفتگو نمود.

 در این دیدار صمیمانه فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اظهار داشت: مجاهدت های شهیدان و رشادت های غیرتمندانه ایثارگران عزیز، عامل بقای انقلاب و ارزش های ناب اسلامی کشور است.

وی تصریح کرد: شهیدان در دامان پاک مادرانی که  الگویشان حضرت زهرا (س)است تربیت یافته اند و جوانانی كه در چنین دامان پاكی پرورش يافته اند ، در راه وطن و آرمان های انقلاب اسلامی فدا شدند که به مادران و پدران اين جوانان بايد تبريك گفت كه از عزيزترين سرمايه های خود در راه اسلام و ايران گذشتند .

 فرماندار ویژه لارستان گفت: جانفشانی شهدا و مجاهدت خالصانه ایثارگران عزت و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

حسنی بیان کرد: شهدا به کشور و ملت ما آبرو و عزت دادند و باید آرمان های شهدا را به عنوان چراغ فروزان راه خود در تمام مراحل زندگی پیش رو داشت.

وی با اشاره به نقش شهدا در ایجاد امنیت و عزت در جامعه گفت: اگر مجاهدت و ایثار شهدا نبود، امروز خبری از امنیت و عزت هم نبود.

حسنی با اشاره به وضعیت کشورهای منطقه خاطرنشان کرد: متاسفانه ما امروز در کشورهای منطقه شاهد این موضوع هستیم که گروه های داعشی و تکفیری با نام اسلام در صدد انجام جنایت و کشتار مردم بی گناه و بی دفاع مسلمان منطقه هستند.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: اگر روحیه شهادت طلبی مردم ایران و خون شهیدان انقلاب اسلامی نبود  چه بسا که هم اکنون این نا امنی و بی ثباتی دامن گیر کشور و مردم ما هم می شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لارستان نیز در این دیدارها گفت: اعتلای ارزش های گرانسنگ اسلامی و پاسداری از میراث گران بهای انقلاب آرمان اصلی شهدا بود.

گفتنی است شهیدان ماشااله طلایی  و یونس نیرومند هر دو متولد ۱۳۴۶ در تاریخ ۹/۱۱/۱۳۶۵ در سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

اضافه می گردد که مردم لارستان، ۳۰۷ شهید را تقدیم این نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین