سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

“حبیب مقیمی” گفته ها و ناگفته های دور از خانه را روایت میکند

“روایت ها حاکی از آن است که …” روایت گفته ها و ناگفته های پیچ در پیچ انسان هایی است که در هیاهوی این دنیای آشفته ،ناخواسته ” ترس” را…

“روایت ها حاکی از آن است که …” روایت گفته ها و ناگفته های پیچ در پیچ انسان هایی است که در هیاهوی این دنیای آشفته ،ناخواسته ” ترس” را بیش از هر چیز دیگر به ارمغان می آورند.روایت ملموسی از دلواپسی های پنهان و آشکار زنان و مردانی است که به دنبال گم گشته های خود به بیراهه رفته اند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان؛گروه هنری و نوپای برنا که بنا دارد مجموعه ای از فعالیت های فرهنگی و هنری را در طول سال تقدیم علاقه مندان به این حوزه بدارد، در اولین اقدام خود نمایش

روایت ها حاکی از آن است که … ” را به روی صحنه خواهد برد.

علیرضا جمشیدی سرپرست گروه برنا در این باره بیان داشت : نمایش

” روایت ها حاکی از آن است که … ” ششمین اثر حبیب مقیمی در کسوت نویسندگی و کارگردانی است که پس از سیزده سال عدم حضور وی در عرصه نمایش لارستان به روی صحنه خواهد رفت.

وی ابراز داشت : این نمایش از تاریخ ۲۳تیر الی ۱مرداد ماه ، ساعت ۲۱ در تماشاخانه استاد جمالی خانه فرهنگ لار پذیرای شهروندان هنردوست می باشد.

گفتنی است علاقه مندان می توانند جهت تهیه بلیط به مرکز سیما فیلم و همچنین یک ساعت قبل از اجرای نمایش به محل خانه فرهنگ شماره یک مراجعه کنند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین