جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

بازدید مسئول پلیس راه روستایی لارستان از صحرای باغ

به دعوت بخشدار صحرای باغ، اولین بازدید معاونت پلیس راه روستایی لارستان از بخش صحرای باغ بعمل آمد. در این بازدید مشکلات راههای صحرای باغ مورد بررسی قرار گرفت ….

به دعوت بخشدار صحرای باغ، اولین بازدید معاونت پلیس راه روستایی لارستان از بخش صحرای باغ بعمل آمد. در این بازدید مشکلات راههای صحرای باغ مورد بررسی قرار

گرفت . سروان پرنیان مسئول پلیس راه روستایی لارستان پس از بازدید از راههای این بخش در طول مسیر با مسئولین شوراها و در خاتمه با محمدرضا حزنی بخشدار صحرای باغ در محل بخشداری درعمادده دیدار و در خصوص اهداف و وظایف پلیس راه روستایی و نیز ایمن سازی راهها بحث و گفتگو بعمل آورد .

محمدرضا حزنی در این دیدار اظهار داشت: با توجه به اینکه در طول سال تصادفات زیادی در این جاده رخ میدهد که بعضا منجر به فوت و اکثرا جرحی میباشد، انجام عملیات نصب علائم راهنمایی و رانندگی – نصب گاردریل در کنار پل ها – خط کشی – اصلاح پیچهای خطرناک و نیز تعریض و آسفالت جاده این بخش  از ضروریات است.

وی  بیان داشت: جاده های این بخش نیازمند توجه بیشتر مسئولین است . حزنی افزود مکاتبات و رایزنی های مکرری با ادارات مربوطه صورت گرفته و پیگیر موضوع میباشیم . همچنین باید رانندگان هم قوانین راهنمایی و رانندگی را به خوبی رعایت کنند چرا که نیمی از  حوادثی که در جاده رخ میدهد به عهده رانندگان میباشد . در این جاده بسیار مشاهده نموده ام که راکبین موتورها چراغ خاموش در شب در جاده تردد مینمایند و یا با سرعت بیش از حد رانندگان خودروها و راکبین موتور در حال رانندگی میباشند که خود باعث بروز حوادث ناگواری خواهد بود.

به گزارش میلادلارستان بخشدار صحرای باغ پیشنهاد  داد جلسه ای با حضور کلیه روسای  شوراهای شهر و روستاها و نیز پلیس راه روستایی و اداره کل راه و ترابری لارستان در خصوص رفع مشکلات جاده ای این بخش تشکیل گردد . 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین