سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 23

درخواست های مردمی خطاب به مسئولان

بخش دیگری از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و حل مشکلات مردم،…

بخش دیگری از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و

حل مشکلات مردم، توسط مسئولان به طور جدی پیگیری شود. مخاطبان گرامی می توانند نظرات خود در راستای بهتر شدن این بخش را نیز به هر نحو ممکن برای ما ارسال نمایند. لطفا خادمین خود در میلادلارستان را همراهی نمایید. این پیامک ها را با هم مرور می کنیم.

 

۱) چه تعداد نيرو و در چه مكان هايي نيرو براي دانشكده علوم پزشكي لار نیاز است؟ بايد به كجا به جز سايت Www.samaa.larums.ac.ir مراجعه كرد؟(قابل توجه دانشکده علوم پزشکی لارستان)

   
۲) با بسته شدن بريدگي بلوار روبروي CNG واقع در بلوار پرواز بسياري از خودرو ها جهت دسترسي به پمپ گاز و روستاي براك و يا فرودگاه به صورت خلاف جهت حركت ميكنند كه اين موضوع خطراتي را براي خودروهاي مقابل به به وجود آورده(به خصوص ماشين مسافران فرودگاه) . لذا خواهشمند جهت جلوگيري از اين موضوع نسبت به بازگشايي بريدگي و يا ايجاد بريدگي جديد اقدام فرماييد.(قابل توجه شهرداري و راهنمايي و رانندگي)

۳) چندي است كه در محور سه راهي لار-جهرم-زرين دشت شاهد تصادفات جاني و مالي هستيم كه يكي ازعوامل بسيارمهم آن عدم پايه هاي برق روشنايي دراين قسمت است. خواهشمند است سریعا پیگیری نمایید(قابل توجه اداره كل راه وشهرسازي لارستان)

۴) عدم وجود چراغ راهنما دراكثر چهار راهها در سطح شهر بي انظباتي ترافيكي به وجود آورده است. لطفا پیگیری نمایید(قابل توجه راهنمايي ورانندگي وشهرداري)

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین