سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 39

احتمال آب گرفتگی معابر لارستان در 24 ساعت آینده

مـدیریت بحران استان فارس درباره جاری شدن سیلاب ، آب آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد در جاده های مواصلاتی استان هشدار داد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از…

مـدیریت بحران استان فارس درباره جاری شدن سیلاب ، آب آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد در جاده های مواصلاتی استان هشدار داد. به گزارش میلادلارستان و

به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، فیاض پور ، مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت : بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی فارس مبنی بر نفوذ و فعالیت سامانه بارشی موسمی از بعد از ظهر دوشنبه در نواحی جنوب شرقی و احتمال وقوع سیلاب و آب آبگرفتگی معابر ، به کشاورزان ، عشایر و گردشگران توصیه می شود از نزدیک شدن و قرار گرفتن در مسیر و حریم رودخانه جدا خودداری کنند .

براساس نقشه های جوی سازمان هواشناسی و اعلام اداره کل هواشناسی فارس ، با تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۲۴ ساعت آینده ناپایداری جوی ، بـه صورت افزایش ابر ، وقوع رعد و برق ، وزش باد ، بارش رگبار ،آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب و روان آب درشهرستان های جهرم ، لارستان ، گراش ، داراب ، فسا ، زرین دشت ، استهبان و نی ریز پیش بینی می شود.

فیاض پور افزود : با توجه به احتمال جاری شدن سیل در جاده های کوهستانی و اخلال در رفت و آمد ، لازم است رانندگان در هنگام تردد در محورهای کوهستانی و گردنه های استان دقت لازم را داشته ‌باشند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۳:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین