سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 19

درخشش سه کشتی گیر لارستانی در رقابتهای کشتی ساحلی فارس

میلاد لارستان: سه کشتی گیر لارستانی در مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی استان فارس موفق به کسب دو مدال طلا و یک برنز شدند. به گزارش میلاد لارستان، در این دوره…

کشتی گیران لارستانیمیلاد لارستان: سه کشتی گیر لارستانی در مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی استان فارس موفق به کسب دو مدال طلا و یک برنز شدند.

به گزارش میلاد لارستان، در این دوره از رقابتها محمدرضا عسکرپور و امیرحسین فتوحی به ترتیب در وزن ۷۰ و ۷۰+ کیلوگرم موفق شدند با امتیاز عالی بر کلیه رقبای خود غلبه کنند و مدال طلای رده سنی نوجوانان را بدست آورند.

همچنین محمد نوری دیگر کشتی گیر وزن ۸۰ کیلوگرم لارستانی نیز پس از کشتی گیران کازرون و شیراز در جایگاه سوم رده سنی جوانان قرار گرفت.

ابراهیم راستگو، مهدی معصومی و سیدعلیرضا قریشی  دیگر کشتی گیران لارستانی شرکت کننده در این رقابتها بودند که موفق به کسب مدال نشدند.

علی اکبر عسکرپور از مربیان نمونه نونهالان کشور در سال ۷۹ و داود عسکرپور دارنده مدال طلای کشتی آزاد نوجوانان آسیا به عنوان مربی هدایت تیم کشتی ساحلی لارستان را به عهده داشتند.

رقابتهای کشتی ساحلی قهرمانی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان فارس با حضور بیش از ۱۲۰ کشتی گیر از سراسر شهرستانهای استان در زمین ساحلی مجموعه ورزشی پهلوانان نصیری شهرداری شیراز برگزار شد.

قابل ذکر است محمدرضا عسکرپور و امیرحسین فتوحی در ترکیب تیم استان فارس به مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور که در تاریخ ۱۳ شهریور ماه سال جاری به میزبانی شهرستان نور استان مازندران برگزار می شود اعزام خواهند شد.

خبرنگار: داود عسکرپور

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین