جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تعطیلی استخر هلال احمر لارستان پس از 20 سال فعالیت/راه اندازی مجدد تا آبان آذر

استخر هلال احمر لارستان پس از ۲۰ سال فعالیت به دلیل خرابی در موتورخانه آن به تعطیلی کشیده شده است. به گزارش میلاد لارستان؛ به دلیل گرمای بسیار بالای هوا…

استخر هلال احمر لارستان پس از ۲۰ سال فعالیت به دلیل خرابی در موتورخانه آن به تعطیلی کشیده شده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ به دلیل گرمای بسیار بالای هوا در مناطق جنوبی استان فارس و به ویژه شهرستان لارستان، ورزش های آبی در تمام طول سال دارای طرفداران زیادی است.

شهر لار دارای ۲ استخر سرپوشیده و یک استخر روباز است که از این میان با وجود تقاضای بالای شهروندان لارستان برای استفاده از این مجموعه های ورزشی، فقط یک استخر در تابستان امسال فعالیت دارد.

استخر هلال احمر لارستان تا چند ماه پیش فعالیت داشت که متأسفانه تعطیل شده و در حال حاضر شهروندان از استخر عطائی استفاده می کنند که به علت تعطیلی ۲ استخر دیگر، این استخر با شلوغی و ازدحام زیادی روبه رو شده است.

در این زمینه یکی از شهروندان به خبرنگار میلاد لارستان با گلایه از تعلل صورت گرفته در بازسازی و راه اندازی استخر هلال احمر، گفت: مسئوولان باید توجه داشته باشند که لارستان به خصوص در فصل گرما نیازمند ورزش های آبی است و در اسرع وقت مشکلات را رفع کنند.

شهروند دیگری با بیان اینکه افراد زیادی برای آب درمانی به استخرها مراجعه می کنند اما به دلیل تعطیلی ۲ استخر موجود این فرصت از انها گرفته شده است، افزود: به جهت شلوغی در تنها استخر فعال در لار، امکان بهره مناسب درمانی از آب وجود ندارد.

مسئوول هلال احمر لارستان در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان درخصوص علت تعطیلی استخر هلال احمر با توجه به فصل گرما و نیاز مردم، گفت: پس از فعالیت ۲۰ ساله این استخر موتورخانه آن به طور کلی با وجود تعمیرات از کار افتاده است و امید می رود با مشارکت خیرین این مشکل با تعویض موتورخانه صورت گیرد.

حمیدرضا رشیدی با اشاره به اینکه تاکنون استخر هلال احمر به اجاره بخش خصوصی داده می شد و درآمد ناشی از آن به مرکز استان ارسال می شد، افزود: بنا بر توافقات جدید با خیرین از این پس درآمدها صرف خود استخر هلال احمر شود و متأسفانه تاکنون نگهداری مناسبی از موتورخانه نشده بود.

وی با بیان اینکه بنا به پیش بینی کارشناسان برای تعویض موتورخانه حدود ۵۰۰ میلیون تومان بودجه لازم است، گفت: استخر هلال احمر لارستان به تابستان امسال نمی رسد و تا آماده و نصب شدن دستگاه ها، احتمال راه اندازی مجدد تا ماه آبان یا آذر سال جاری وجود دارد.

مسئوول هلال احمر لارستان با اشاره به اینکه با توجه به میزان کم بودجه ها امکان مشارکت این سازمان در بازسازی استخر وجود ندارد، افزود: هلال احمر بیشتر به دنبال خدمات دهی تا کسب سود است.

به گزارش میلاد لارستان؛ با توجه به بهره ۲۰ ساله سازمان هلال احمر از درآمدهای این استخر در شهر لار، کاش مسئوولان به جای تکیه بر خیرین، از این بودجه برای رفع سریعتر مشکل بوجود آمده اقدام می کردند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۷:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین