شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

معاون وزیر ارشاد تجهیز سینماهای مجمتع فرهنگی-ورزشی منیری را تقبل کرد

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته ضمن حضور در لارستان در بازدید از مجتمع فرهنگی ورزشی منیری لارستان تجهیز سینماهای این مجموعه توسط وزارت…

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته ضمن حضور در لارستان در بازدید از مجتمع فرهنگی ورزشی منیری لارستان تجهیز سینماهای این مجموعه توسط وزارت ارشاد را متقبل شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس،  حسینی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر ارشاد در معیت جعفرپور نماینده مردم و رئیس کمیسون فرهنگی و مریدی مدیر کل ارشاد فارس، حسنی فرماندار ویژه لارستان در ابتدا با حضور در کنار مرقد عالم وارسته حضرت ایت الله العظمی سید عبدالعلی ایت اللهی نماینده فقید ولی فقیه در لارستان و مرقد عالم فرزانه حضرت ایت الله سید مجتبی موسوی لاری(ره) به مقام انان ادای احترام کرد.

حسینی سپس از مجتمع فرهنگی قرآنی شهید علیشیری بازدید کرد و در ادماه در بنیاد خیریه نیک اندیشان هاشمی زاده لارستان حضور یافت. اسماعیلی مدیرعامل این بنیاد در سخنانی به مشارکت چشمگیر خیران در امور رفاهی و حل مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: اگر چه جذب خیران برای امور فرهنگی کار بسیار دشواری است اما ورود خانواده علیشیری و تاسیس بنیاد هاشمی زاده باعث شد خیران بسیاری با مشاهده عملکرد تاثیر گذار این بنیاد وارد عمل شوند.

بازدید از مجموعه فرهنگی ورزشی منیری از دیگر برنامه های معاون حقوقی و امور مجلس وزیر ارشاد بود.

 ابراهیم منیری مدیر این پروژه در سخنانی اظهار داشت: در این مجموعه دو سالن سینمای کودک با ظرفیت ٥٠ نفر و یک سالن سینما با ظرفیت ١٥٠ نفر به همراه یک شهر کتاب در حال احداث است. منیری توجه و همراهی دولت را در راه اندازی این مجموعه خواستار شد.

معاون حقوقی وزیر فرنگ و ارشاد در این بازدید با بیان اینکه این مجموعه در دست ساخت از نظر ساخت و زیبایی یکی از نادرترین مجموعه های امروز دنیا به حساب خواهد آمد، در پاسخ به درخواست مدیر پروژه، تجهیز سینماها را متفبل شد و گفت: وزارت ارشاد هر تعهدی را متقبل شود به ان پایبند است و تغییر وزیر در تعهدات وزارتخانه تغییری ایجاد نمی کند.

حسینی همچنین از بازار قدیمی قیصریه لار، اثر تاریخی دهن شیر و چهاربرکه بازار قیصریه، مسجد حاج رجبعلی موحدی و کارگاه حلوای مسقطی توکل بازدید کرد.

در ادامه  سفر معاون وزیر به لارستان بعد از ظهر روز گذشته نشست رووسای ادارات ارشاد جنوب  فارس در محل هتل جهانگردی لارستان و نشست تخصصی با حضور معاون وزیر و مسئولان و هنرمندان شهرهای لار، گراش و اوز، به منظور همگرایی بیشتر هنرمندان و مسئولان، برگزار شد.

خبرها و مصاحبه های تکمیلی تا ساعاتی دیگر منتشر میشود

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۷:۴۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین