سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

حاشیه های اختتامیه همایش جوان و اندیشه

میلاد لارستان: ششمین دوره همایش تخصصی “جوان و اندیشه” نیز با همه فراز و نشیب هایش به کار خود پایان داد و کارنامه دیگری را در رزومه خود رقم زد….

میلاد لارستان: ششمین دوره همایش تخصصی “جوان و اندیشه” نیز با همه فراز و نشیب هایش به کار خود پایان داد و کارنامه دیگری را در رزومه خود رقم زد.

 این همایش جوان پسند که هرساله مخاطبان آن جدیدتر هم می شوند، امسال شاهد حاشیه های جالبی بود که حیفمان آمد آن را برای کسانی که موفق به حضور در این همایش نشدند، مطرح نکنیم.

حال شما را به خواندن گوشه ای از حاشیه های ششمین دوره همایش تخصصی “جوان و اندیشه” دعوت می کنیم:

* نخستین چیزی که می توان به آن اشاره داشت و مورد تأکید مسئولین برگزاری نیز بود، مردمی و خودجوش بودن این همایش است که با کمترین وابستگی به ارگانهای دولتی برگزار شد.

* گردانندگان اصلی این برنامه، برگزیدگانی بودند که سال گذشته مورد تجلیل قرار گرفته و امسال این کار را برای دوستان و همشهریان خود انجام می دادند.

* توزیع کتاب بین حاضرین، تزئین سن با تصاویری از قفسه های کتاب و همچنین پخش کلیپی اثرگذارا از بیانات رهبری درخصوص اهمیت کتابخوانی و مطالعه، نشان از اهداف مستقیم برگزارکنندگان این همایش بود.

* هدیه یک سکه تمام بهار آزادی از طرف آقای فانی وزیر محترم آموزش و پرورش به آقای صبورائی از برگزیدگان کنکور امسال به دلیل آنکه در پاسخ به سوال مجری برنامه در زمینه انتخاب شغل آینده که شغل معلمی را برای خود انتخاب کرد.

* حضور یک وزیر در طول سالیان گذشته در همایش تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری لارستان بی سابقه بود.

* نام قریب به ۸۰ درصد برترین های کنکور امسال خواهران، متبرک به نام های فاطمه و زهرا بود.

* یکی دیگر از موضوعاتی که مورد توجه حاضرین و مسولین قرار گرفت و از ویژگی های بارز برگزیدگان امسال بود، حجاب کامل و متین خواهران و برادران بود.

*تقاضای حبیب الله مصدق از کنکوری های برگزیده از وزیر آموزش و پرورش برای رفع مشکل استخدام در این وزارتخانه بود.

* یکی دیگر از حاشیه های جالب و به یاد ماندنی این همایش، تجلیل از دوقلوهای لاری احسان و عرفان طاهری فرد بود که در کنکور امسال در اتفاقی نادر رتبه های ۵ و ۶ کنکور سراسری را کسب کرده بودند.

* بخش معنوی مراسم امسال، تجلیل از دو نوجوان و از فرزندان شهید عبدالحمید موحدی لاری بود که پدر این عزیزان در حادثه تروریستی مسجد امام جعفرصادق(ع) در کویت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۷:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین